Logo van De Spreker
Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

Boek een spreker over Marketing en Sales

Filters

156 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Marnix Geus
    Marnix Geus

    Marnix Geus is expert op het gebied van thema’s als sociaal ondernemerschap, menswaardigheid, idealen omzetten in actie en verbinding. Zijn talks inspireren, enthousiasmeren en verbinden het publiek met elkaar. Dat doet hij graag met een flinke dosis humor en persoonlijke kwetsbaarheid.

  • Bewaar als favoriet
    Douglas Voeten
    Douglas Voeten

    Douglas inspireert professionals met zijn praktische kijk op Artificial Intelligence. Hij laat zien hoe je je werk en creativiteit naar een hoger niveau kunt tillen door slim gebruik te maken van de vele AI-tools die beschikbaar zijn. Je verlaat de zaal met nieuwe inzichten en een aantal concrete manieren om met AI aan de slag te gaan.

  • Bewaar als favoriet
    Rudy van Belkom
    Rudy van Belkom

    Rudy van Belkom is directeur van Stichting Toekomstbeeld der Techniek (STT) en spreekt en schrijft over de impact van technologie op onze samenleving. De vraag is volgens hem niet welke toekomst we krijgen, maar welke toekomst we willen.

  • Bewaar als favoriet
    Tycho Luijten
    Tycho Luijten

    Tycho is eigenaar van Dapper – The Growth Agency; een bureau dat in 4 jaar is uitgegroeid tot een marktleider in B2B Marketing. Tycho is een rasondernemer en heeft vóór Dapper meerdere andere bedrijven gebouwd. In alles komt één passie duidelijk naar voren: marketing.

  • Bewaar als favoriet
    Richard van Hooijdonk
    Richard van Hooijdonk

    Trendwatcher, futurist en internationaal topspreker Richard van Hooijdonk is een autoriteit op het gebied van opkomst van nieuwe technologieën. Tijdens zijn keynotes neemt hij je mee naar een inspirerende toekomst die leven, werken en ondernemen drastisch gaat veranderen

  • Bewaar als favoriet
    Mark Deuze
    Mark Deuze

    Mark Deuze is hoogleraar Mediastudies en hij biedt een toegankelijke en inspirerende kijk op de invloed van media (inclusief technologieën zoals smartphones en AI) op ons leven, zowel privé als zakelijk. Hij vermijdt simplistisch optimisme of pessimisme en stimuleert zelfreflectie.

  • Bewaar als favoriet
    jesse van doren
    Jesse van Doren

    Jesse van Doren bevindt zich in het middelpunt van de technologiehausse. Hij inspireert iedereen die naar hem luistert en zorgt ervoor dat mensen direct zelf aan de slag willen. Het resultaat van zijn bijdrage is dat toeschouwers de juiste tools krijgen om hun organisatie anders in te richten met behulp van Growth hacking.

  • Bewaar als favoriet
    Mark Robinson
    Mark Robinson

    Mark is een bekende trainer in presentatievaardigheden en TEDx-spreker. Hij is van een introverte professional uitgegroeid tot een succesvolle sprekerscoach. Hij zegt: “Als ik vol vertrouwen voor een groep kan spreken, kan IEDEREEN dat!”

  • Bewaar als favoriet
    Laura de la Mar
    Laura de la Mar

    Hoe zou het zijn als uw organisatie bekend stond om haar uitzonderlijke gastvrijheid? Laura de la Mar inspireert bedrijven om klantgerichtheid en leiderschap naar een hoger niveau te tillen. Met haar uitgebreide ervaring en diepgaande kennis in gastvrij leiderschap, biedt Laura waardevolle inzichten die direct toepasbaar zijn.

  • Bewaar als favoriet
    Hans-Baakman
    Hans Baakman

    Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.

  • Bewaar als favoriet
    Steven van Belleghem
    Steven van Belleghem

    Steven van Belleghem is een welbekend internationaal spreker met keynotes in meer dan 40 landen wereldwijd. van Belleghem is een grote speler binnen de transformerende markt van klantrelaties en de toekomst van marketing. Kortom, een expert in het inspireren en stimuleren van bedrijven om zich aan op de klant te richten in deze veelal digitale wereld.

  • Bewaar als favoriet
    Michel Ariens
    Michel Ariëns

    Michel Ariëns is een ondernemer, podcast host, spreker, growth marketeer en digital advertising specialist. Hij heeft meerdere (corporate) startups opgezet en heeft 3 exits gehad. Michel is tevens co-founder van een award-winning startup en actief als gastauteur en podcast-host. Kortom, Michel is de expert in digital marketing, growth en ondernemerschap.

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid