Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Branding

Filters

27 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Sander Veenendaal
    Sander Veenendaal

    Sander Veenendaal is spreker over duurzame marketing en ondernemerschap vanuit liefde en vertrouwen. Met expertise op het gebied van cultuurverandering, merkcommunicatie rond duurzaamheid en circulair leiderschap inspireert hij om met visionaire marketing magnetische bedrijfsculturen te bouwen.

  • Bewaar als favoriet
    Stef Heutink
    Stef Heutink

    Stef is vanaf de introductie van internet in Nederland in 1993 betrokken bij het bedenken van (digitale) merkstrategieën. Daarmee hoort Stef bij een hand vol internetpioniers die ons land rijk is. Inmiddels vertaalt hij zijn kennis naar de ontwikkeling van merk- en reputatiestrategieën.

  • Bewaar als favoriet
    Erik Schoppen - lezing Herbouwen van vertrouwen
    Drs. Erik Schoppen

    Welkom bij de meest gevraagde (top)spreker op het gebied van vertrouwen in de Benelux: drs. Erik Schoppen. Al meer dan 25 jaar houdt hij zich bezig met innovatie, branding, design, menselijk gedrag en de werking van vertrouwen. Vertrouwen (in elkaar en in de toekomst) is essentieel bij verandering, verbinding, empathie en leiderschap. 

  • Bewaar als favoriet
    Ad Bastiaanse
    Ad Bastiaanse

    Ad Bastiaanse geeft lezingen over authenticiteit van Communiceren, Leiderschap, Creativiteit & Innovatie en Conflicthantering. Hij nodigt zijn publiek voortdurend uit om de vaste denkkaders ter discussie te stellen en om het eigen gedrag opnieuw vorm te geven. Humor heeft een belangrijke rol tijdens zijn lezingen.

  • Bewaar als favoriet
    Frank van den Wall Bake
    Frank van den Wall Bake

    Frank geldt als DE autoriteit op het gebied van sportsponsoring in Nederland. Je kent deze sportmarketinggoeroe van zijn concepten als Het Holland Heineken House, Volvo Ocean Race, de PTT Telecompetitie en de KPN Eredivisie. Passie voor sport, passie voor communicatie en ruim dertig jaar ervaring.

  • Bewaar als favoriet
    Kitty Koelemeijer
    Kitty Koelemeijer

    Prof.dr.ir. Kitty Koelemeijer is hoogleraar Marketing & Retailing aan Nyenrode Business Universiteit en directeur van het Center voor Marketing & Supply Chain Management. Ze spreekt over de laatste ontwikkelingen op het gebied van retailmanagement en daar aan gerelateerde onderwerpen.

  • Bewaar als favoriet
    Erwin Steijlen

    Erwin Steijlen is een Award-winning Composer en Music Advisor voor grote internationale organisaties, artiesten en producties. Hij is een gedreven en gepassioneerde spreker over de Power of Music, ons muzikale brein en de genezende kracht van muziek.

  • Bewaar als favoriet
    Martijn van Tongeren
    Martijn van Tongeren

    Hoe zorg je voor een effectieve online marketingstrategie? Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn website? En hoe zorg ik dat mensen die op mijn website komen ook daadwerkelijk klant worden? Dit is het landschap waar Martijn van Tongeren zich al jaren in begeeft en je daarom in korte tijd kan laten zien hoe je je online business naar het volgende niveau kan tillen.

  • Bewaar als favoriet
    Rogier van Kralingen
    Rogier van Kralingen

    “Storytelling is de belangrijkste tool van de mens”, verhaalt schrijver, spreker en muzikant Rogier van Kralingen. Hij vertelt over het hoe, wat en waarom van storytelling, zodat jijzelf een betere storyteller wordt. Rogier geldt als een zeldzaam begenadigd spreker, met veel humor, zelfspot en altijd indrukwekkende presentaties.

  • Bewaar als favoriet
    Carlijn Postma
    Carlijn Postma

    Carlijn Postma is een van de meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing. Zij ziet contentmarketing als marketingtool om waardevolle verhalen te verspreiden en te creëren waarmee je het publiek van klanten kunt vinden, binden én activeren.

  • Bewaar als favoriet
    René Mioch
    René Mioch

    Voor René Mioch gaan inhoud en entertainment hand in hand. Zijn persoonlijke (ondernemers)ervaring is inspirerend voor anderen en de openheid ten aanzien van zijn verhouding tot de sterren geven een optreden een hoog entertainment gehalte.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid