Jhr Bert-Jan Peter van der Mieden

Van der Mieden is gespecialiseerd in persoonlijk en verdiepend leiderschap en richt zich op leidinggevenden: bestuurders, commissarissen, directeuren, managers en ondernemers. Zijn optredens, waarin hij zijn klassieke piano-improvisaties combineert met een lezing, worden als inspirerend, stimulerend, verrijkend en motiverend ervaren.

Meer informatie

Peter Heshof

Peter Heshof werkt als tijdgeest-watcher en strateeg voor toonaangevende merken en organisaties. Zijn thema is: Wat wil de consument richting 2025? Hij laat zien dat consumenten trends geen toeval zijn maar voortkomen uit het ritme van de tijdgeest. Na de uitleg van het Zeitgeist trendmodel en het duiden van de trends relevant voor uw domein, krijgt iedere deelnemer beter grip op de toekomst!

Meer informatie

Paul Meert

Paul Meert is “infotainer” en facilitator van veranderingen. Meer dan 500.000 personen namen internationaal reeds deel aan een “Infotainment” sessie. “Infotainment” is de kunst om moeilijke en/of belangrijke boodschappen op een zo kort mogelijke én aangename wijze mee te delen aan iedereen binnen de organisatie op hetzelfde moment.

Meer informatie

Sebastiaan Labrie

Anton Sebastiaan Labrie (Leiden, 8 juli 1971) is een Nederlands acteur en presentator. Labrie is een avonturier en absoluut een reiziger. Sebastiaan Labrie kunt u onder andere boeken voor als dagvoorzitter, gastspreker, acteur, presentator en spelleider.

Meer informatie

Prof. Erik van Vooren

Als je vraagt aan Erik Van Vooren wat hij doet voor de kost, antwoordt hij lakoniek: “ik ben een enterTRainer: dat is de combinatie van een trainer en een entertainer.” Hij is een trainer omdat hij toehoorders leert om hun eigen talenten nog beter te benutten. Dit doet hij op een onderhoudende, boeiende manier. Als een vakkundig entertainer.

Meer informatie

Rob Geus

Rob Geus kent u als gezicht en uitvoerder van “De Smaakpolitie”. Hij kan uw restaurant keuren, uw personeel motiveren of juist een luchtige kookdemonstratie geven. De mogelijkheden zijn legio, als het binnen het kopje “Horeca en Hygiëne” valt is Rob Geus uw man !

Meer informatie

Roland van Kralingen

Roland van Kralingen is ondernemer, consultant, auteur en privat investor. Roland van Kralingen is vooral actief op het raakvlak van product en merkinnovatie en marketingstrategie. Hij is een snelle, laterale denker en heeft een reputatie als een onorthodoxe consultant en spreker.

Meer informatie

Joeri van den Bergh

Joeri Van den Bergh has extensive experience of all aspects of branding, marketing and advertising to kids, teens and young adults. His clients include global customers such as Lego, Nokia, MTV Networks and Coca-Cola, for whom he has provided youth research and advice on how to target the youth market.

Meer informatie