Patrick de Zeeuw
Patrick de Zeeuw is Co-Founder en board member van Startupbootcamp Global, een accelerator programma dat opereert in 11 landen. Patrick schrijft blogs over entrepreneurship en startups bij Nuzakelijk.nl. In maart 2013 lanceerde hij het boek “I’m HUNGRY, 100 basics to startup and accelerate your company” dat hij samen met Ruud Hendriks schreef.

Eind jaren 80 en begin 90-er jaren was Patrick een snowboard professional die de wereld rondreisde op zoek naar verse poedersneeuw. Patrick deed mee aan verschillende Alpine Snowboard Competitions, trainde het Nederlandse junior snowboard team en produceerde verschillende internationale snowboard gerelateerde commercials, waaronder een voor Philips Electronics. Patrick heeft een master titel in management en internationale economie.

Midden 90-er jaren ging Patrick de Zeeuw bij Endemol werken. Nadat hij verschillende lokale en internationale Endemol bedrijven opgezet en gereorganiseerd had, zette Patrick het eerste internetbedrijf binnen Endemol op. Nadat Endemol voor €5.5 miljard verkocht werd aan het Spaanse Telefonica in 2000, werd Patrick aandeelhouder en boardmember van UBF International. In 2004 nam UBF International het Nederlandse NOB over: in vier jaar tijd hadden Patrick en zijn medebestuurders van UBF een van de grootste Europese facilitaire bedrijven binnen de televisieproductie gemaakt.

In 2005 richtte Patrick een interactief TV en Internet Gaming bedrijf -3Circles Media- op en werd de CEO. 3Circles Media lanceerde en produceerde binnen 24 maanden interactive TV & internet gaming concepten in meer dan 15 landen van de wereld, inclusief de USA, Canada, Maleisië, Spanje, Ukraine, Singapore, Nederland, China and Saudi Arabie. Patrick creëerde binnen dit bedrijf het eerste live multi player gaming platform dat samen met Hyves.nl gelanceerd werd. Binnen Hyves groeide het platform razendsnel: binnen vier weken na de lancering werden er meer dan een miljoen spellen per dag gespeeld.

Patrick de Zeeuw verkocht in 2009 zijn aandelen in 3Circles Media en van 2009 tot 2011 adviseerde Patrick internationale gaming- en mediabedrijven op strategisch en operationeel niveau, en op het gebied van M&A.

Patrick de Zeeuw spreekt over de volgende onderwerpen:
– Innovatie
– Digitale transformatie
– Startups
– Ondernemerschap
– Corporate startup engagement
– State of tech

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro / Boven 4000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers