Hoe Word Je Een Hit?
Een unieke, interactieve en muzikale lezing van Walter Vermeer en Erwin Steijlen over succes.

Walter Vermeer en Erwin Steijlen zijn samen al ruim 6 jaar succesvol met hun show “Pump Up The Company” in binnen- en buitenland. Merken als KPN, Telfort, Mediq, Mediamarkt, L’oreal, Nivea, Mechicem, Shell, Ford, Philips, Essent, Bood Edam, AB Inbev, DLL en Bosch en vele anderen maakten in de afgelopen jaren graag gebruik van de kwaliteiten van beide heren.

Maar Walter en Erwin blijven in ontwikkeling. Zo heeft Erwin een prachtig boek “Corporate Music Method” geschreven en heeft Walter zich ontwikkeld tot trainer/spreker op het gebied van vertrouwen, optimaal zakelijk partnership en het onderwerp zelfvertrouwen. Tijd dus voor een tweede show!

Hit
Wat heb je vandaag de dag nodig om zakelijk een hit te worden?
Hoe zorg je dat je als ondernemer op nummer 1 komt?
Waarom wordt de één een hit en de ander niet?
Hoe klink jouw hit? jouw idee? jouw bedrijf?

In hun nieuwe programma “Hoe Word Je Een Hit?” geven Walter en Erwin antwoord op deze vragen. Maar wat is een hit en hoe maak je een hit? Welke noten zijn bepalend voor een succesvolle sound en hoe vertaal je dit naar jouw business? Wat is het niveau van jouw communicatie en wat is jouw tone-of-voice? Met welk ritme bespeel jij de markt? Heb jij voldoende zelfvertrouwen om buiten de bekende paden te denken? Krijg jij voldoende vertrouwen vanuit de markt? Wat kun jij doen om heel snel meer vertrouwen te krijgen? Hoe reageren jouw hersenen op ritme, tempo en geluid? En waarom is dit belangrijk voor jouw droom, jouw bedrijf en jouw toekomst?

Groei
Walter en Erwin kunnen jou als ondernemer laten groeien aan de hand van de parallellen tussen een muzikale hit en een zakelijk hit (lees succes). Daarnaast zal je groeien in vertrouwen en jouw communicatie zal met 100% verbeteren. Laat je zelfvertrouwen groeien naar ongekende hoogte. Dit alles brengt het duo in een flow, met live muziek, humor, een knipoog en 100% interactie.

Anders zijn
De grote vraag is of jij als ondernemer bereid bent om 1 streep verder te denken, 1 streep verder te gaan en jezelf 1 streep verder durft te ontwikkelen. 1 streep verder denken kan precies genoeg zijn om het verschil te maken. Het verschil tussen “average” en een hit!

Dit programma is uitermate geschikt voor ambitieuze bedrijven, ondernemersverenigingen, brancheverenigingen en voor alle ondernemers met groei-ambitie.

Persoonlijke achtergrond Walter Vermeer
Walter Vermeer is spreker, presentator en zanger. Hij heeft 23 jaar ervaring als spreker op honderden internationale events. Walter spreekt over vertrouwen, optimaal zakelijk partnership, zelfvertrouwen en communicatie. Verder is hij trainer op het gebied van overtuigend spreken in het openbaar. Ook is hij verbonden aan de nationale brandwondenstichting als trainer op het gebied van zelfvertrouwen. Daarbij is Walter buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand.

Persoonlijke achtergrond Erwin Steijlen
Erwin Steijlen is gitarist, composer en music coach. Erwin heeft 17 jaar ervaring als composer voor Global A-brands als BMW, VW, Verizon Fios, Netflix, Delta Airlines en Philips. Verder is hij hoofdvakdocent ArtEZ, Institute of the Arts waar hij zijn eigen vak doceert. Erwin is auteur van het boek “Corporate Music Method; How To Make Money With Music”. Daarbij is hij founder van Totally Tuned, een pioniersbedrijf/platform dat talentvolle composers en producers koppelt aan de zakelijke wereld.

Enkele highlights:
Erwin schreef een groot deel van de muziek voor de Olympics in Beijing en de theme song voor de Tour the France. Verder heeft hij samenwerkingen gedaan met Pink!, Shakira en Cirque du Soleil. Hij is muziek The Mentalist, Pretty Little Liars, genomineerd voor beste reclame muziek 2016.

Wil jij het antwoord op de vraag; Hoe word je een hit? Boek dan nu deze unieke lezing via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Schrijf een recensie

Schrijf nu een recensie


Verstuur jouw review
* Verplicht veld



Beschikbaarheid en informatie Hoe Word Je Een Hit?

  • Selecteer spreker(s) of vul in bij aanvullende informatie.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.