Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Hielko van der Molen
Bewaar als favoriet

Hielko van der Molen

Tariefindicatie: 1250 - 2000 Euro

Hielko van der Molen is een ervaren manager, maar ook trainer en docent op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen. Hij is gegrepen door het online virus en heeft zich gespecialiseerd in het ondersteunen van organisaties bij het maken van de transitie naar het digitale landschap.

Bewaar als favoriet
Ja, ik wil een vrijblijvende aanvraag doen

Hielko van der Molen, inspirator en coach in digitale transitie
Hielko is sinds 1999 verliefd op het internet en de mogelijkheden die digitalisering onze maatschappij biedt. Na een aantal jaren in de financiële- en adviessector werkzaam te zijn geweest heeft hij de overstap gemaakt naar de hotelbranche. In beide branches gaf hij leiding aan e-commerce afdelingen. Hij was verantwoordelijk voor tientallen websites, boekings-en verkoopsystemen, e-mailmarketing en alles wat daarbij komt kijken. Na anderhalf jaar dagelijkse focus op conversie en online sales in de hotelbranche was het tijd om te gaan ondernemen.

Als ondernemer is Hielko eigenaar geweest van een digitaal bureau en co-founder van de start-up ‘We are sure’. Sinds medio 2017 is hij als interim digitaal executive actief in zijn werkelijk passie, mensen en organisaties commercieel en digitaal laten groeien. In deze passie komen zijn ervaring in digitale marketing, e-commerce en verandermanagement samen.

Vanuit deze jarenlange ervaring in de digitale wereld deelt hij zijn vakmanschap al sinds 2010 via instituten als VU, Lectric en Beeckestijn Business School. Tegenwoordig publiceert Hielko regelmatig op marketingblogs zoals Marketingfacts, Emerce en CustomerTalk.
De onderwerpen zijn crossmediale (mobiele) marketing en de veranderende rol van techniek in de aansturing van organisaties. Dit zijn ook onderwerpen waarover hij geregeld bevlogen spreekt.

Onderwerpen van Hielko van der Molen:

  • Digitale transformatie van organisatie
  • Cross Mediale marketing aanpak
  • Marketing & Sales aanpak in digitale tijdperk
  • Mobile is here to stay
  • Digitale trends en wat betekent dat voor business modellen

Over Hielko van der Molen
Van huis uit is Hielko een technisch bedrijfswetenschapper en ondernemer. Momenteel werkt Hielko als interim professional. Als manager heeft Hielko leiding gegeven aan e-commerce afdelingen bij financiële instellingen en in de hotel-branche. Was verantwoordelijk voor tientallen websites, boekings-en verkoopsystemen, e-mailmarketing en alles wat daarbij komt kijken.

Verder is Hielko hoofddocent bij Beeckestijn Business School van het digitaal traineeship en diverse Posrtdoc opleidingen. Bij andere opleidingsinstituten treedt Hielko op als gastdocent Online Marketing en Cross Media, bijvoorbeeld bij Nyenrode Business University, Lectric, HM Academy en de economische faculteit van de VU en Media Plaza.

Interesse in een lezing van Hielko van de Molen of heeft u een vraag? 
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Bewaar als favoriet

Schrijf een recensie



Beschikbaarheid en informatie Hielko van der Molen

  • 8,9 op basis van +620 reviews
  • Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
  • Corona annulering = kosteloos verzetten
  • Snel direct contact met deze spreker