Martijn de Liefde
Martijn de Liefde, oprichter van The Kgotla Company in 2003, leidde ruim 35 transities en leiderschaps-programma’s bij grote internationale klanten. Tevens begeleidde hij ruim 250 directeuren in de leiderschapsweken in Afrika en werkte samen met SIOO change management opleiding. Een van deze transformaties was voor de kopermijnen in Zuid Afrika, waar hij ruim 4.000 mijnwerkers in dialoog bracht met de raad van bestuur en directie van RioTInto een Australische multinational die de grootste kopermijn van Zuid Afrika in handen heeft.

Zijn zestienjarige werkervaring is verdeeld over de volgende aandachtsgebieden; Brand -en Identiteitmanagement, Vastgoedmanagement, het nieuwe besturen en werken, Change management en leiderschap ontwikkeling. Zijn werkervaring startte Martijn de Liefde als management trainee bij ABN AMRO Corporate Real Estate Management en werd later Corporate Real Estate Director for Europe & Emerging Markets for VNU Acnielsen. Als Marketing Director van een WPP-owned branding company te Amsterdam werkte hij aan vele retailmerken zoals Levi’s dockers, Shurgard en TNT. Als Sales and Marketing Director werkte hij in London voor Allen International – een design consultancy gespecialiseerd in retail banking. De grote international werkervaring geeft hem een goed begrip voor culturen en diversiteitsmanagement.

Martijn de Liefde is een inspiratiebron voor leiders die de wijsheid van de mens wil inzetten voor gedragen besluitvorming. Vanuit zijn enthousiasme en onorthodoxe manier van kijken, inspireert hij zijn publiek. Als spreker kan hij een kort verhaal houden over LeKgotla process en leiderschap van dialoog tot besluit. Tevens behoort een vier uur durende workshop ook tot de mogelijkheden.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field