Ingmar de Lange
Ingmar de Lange is marketingstrateeg en conceptontwikkelaar. Hij heeft zich gespecialiseerd in de frisse, eigentijdse kant van marketing. Hij wordt gedreven door het gevoel dat merken beter, mooier, authentieker en scherper kunnen zijn. Als ze zich maar consistent richten op waardecreatie: ze moeten minder beloven en meer doen.

Ingmar was managing-partner van Beyond the Line / BrandBuzz (WPP), één van de eerste bureaus die zich structureel op nieuwerwetse marketingtechnieken richtte. Hij richtte Mountview in 2003 op, een bureau voor marketinginnovatie. Van 2009 tot 2010 was hij hoofd-marketing en MT-lid (interim) van Hyves.

Hij geeft regelmatig lezingen en publiceerde bijvoorbeeld het veel gelezen ‘A Useful Guide to the Brand Utility’. Deze presentatie toont hoe marketing nuttig in plaats van storend wordt door digitale innovaties slimmer te gebruiken. Als opvolger ontwikkelde hij met Hyves het model ’24/7 Marketing on Social Media’, dat door veel merken en adviseurs wordt gebruikt. Het toont hoe merken hun waardeketen met sociale media kunnen verbeteren. Regelmatig deelt hij zijn observaties op het weblog Frislicht.

Persoonlijke missie Ingmar de Lange:  Marketing nuttig in plaats van storend maken

Tariefindicatie: 1250 - 2000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field