Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Boek een spreker over Marketing en Sales

Filters

171 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Jan Willem van den Brink en Maarten van Os
    Jan Willem van den Brink en Maarten van Os

    Jan Willem van den Brink en Maarten van Os zijn specialist in commercie voor inhoudelijk deskundige professionals. Meestal zijn deze professionals weinig enthousiast over een rol in sales. Hun workshops en lezingen zijn interactief, en de deelnemers geven als feedback dat de bijeenkomst zowel inspirerend als zeer nuchter en praktisch is.

  • Bewaar als favoriet
    Hielko van der Molen
    Hielko van der Molen

    Hielko van der Molen is een ervaren manager, maar ook trainer en docent op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen. Hij is gegrepen door het online virus en heeft zich gespecialiseerd in het ondersteunen van organisaties bij het maken van de transitie naar het digitale landschap.

  • Bewaar als favoriet
    Kirsten Verdel
    Kirsten Verdel

    Kirsten Verdel is politica, media- en campagnestrateeg en bestuurskundige, ze geeft lezingen, masterclasses, workshops en trainingen over (de politiek in) de Verenigde Staten, Obama, verkiezingen, public affairs/lobby, DSB en social media.

  • Bewaar als favoriet
    Cor Molenaar
    Prof. dr. Cor Molenaar

    Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. Het publiek boeien met een praktische presentatie over de kansen van internet en de uitdaging van de toekomst.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Richard van Houten
    Drs. Richard van Houten

    Richard van Houten heeft marketing- en commerciële managementfuncties bekleedt bij Praxis, Nestlé, Bols Int. en Holmen. Hij kocht een consulting-managementeducatie- en interim-bureau en verkocht deze na 15 jaar. Richard deelt ervaringen over ondernemerschap, leidinggeven anno nu, samenwerken- en communicatie tops/flops en succesvolle commercie. Hij vertelt beeldend, confronterend en volop humor wat wél en niet werkt.

  • Bewaar als favoriet
    Tom Kikkert
    Tom Kikkert

    Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van de betekeniseconomie en de gevolgen hiervan voor bedrijven. Naast de rol van een identiteit spelen thema’s als het veranderend consumentengedrag en duurzaamheid een belangrijke rol in zijn presentaties.

  • Bewaar als favoriet
    Huub Narinx
    Huub Narinx

    Klantbeleving vindt zijn oorsprong in de medewerker zelf. Waar zit de passie? waarheen gaat de aandacht binnen de organisatie? Zijn we bezig procedures en handboeken te schrijven of zijn we bezig met de klant? Waardecreatie als centrale succesfactor! Geniet van een sprankelende en energieke presentatie met veel humor en metaforen.

  • Bewaar als favoriet
    ingmar de lange
    Ingmar de Lange

    Ingmar is marketingstrateeg en conceptontwikkelaar. Hij heeft zich gespecialiseerd in de frisse, eigentijdse kant van marketing. Hij wordt gedreven door het gevoel dat merken beter, mooier, authentieker en scherper kunnen zijn. Als ze zich maar consistent richten op waardecreatie: ze moeten minder beloven en meer doen.

  • Bewaar als favoriet
    Aad Ouborg
    Aad Ouborg

    De succesvolle ondernemer Aad Ouborg stuwde eigenhandig én op unieke wijze het verzorgingsmerk BabyBliss tot grote hoogten. Hij is daarnaast bedenker van het succesvolle merk Princess. Aad viel als ondernemer meerdere malen in de prijzen en zijn huishoudelijke artikelen worden nog altijd in ruim 75 landen verkocht.

  • Bewaar als favoriet
    Jeroen Bertrams
    Jeroen Bertrams

    Jeroen Bertrams is auteur van een reeks boeken over online marketing en social media, waaronder “Social Media Expert in een Week”. Jeroen staat in Nederland bekend als één van de meest vooraanstaande online marketeers. Hij spreekt over online marketing en social media.

  • Bewaar als favoriet
    Cris Zomerdijk
    Cris Zomerdijk

    Cris Zomerdijk is een energieke spreker over het versterken van klantgerichtheid, ondernemerschap en innovatie. Met zijn enthousiasme weet hij professionals te inspireren om veranderingen in gang te zetten. Cris geeft lezingen, workshops en advies op het gebied van veranderen, continu verbeteren en presteren.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid