Richard Buijs kan bogen op een ongeëvenaard trackrecord in het verbeteren van de kwaliteit van offertes van organisaties van over de hele wereld. Met als resultaat hogere successcores en lagere verkoopkosten. Leer van Richard hoe je offertes opstelt die indruk maken bij de klant, onderscheidend zijn van de concurrentie en maximaal scoren in de beoordelingsprocedure van de klant.
Offertes schrijven saai? Na de presentaties van Richard Buijs heeft u hierover een heel andere mening. Als directeur van de Nederlandse vestiging van Strategic Proposals adviseert, traint en begeleidt Richard organisaties met als resultaat hogere successcores en lagere verkoopkosten. Omdat Richard zijn carrière begon als inkoper kent ook de inkoopprofessie geen geheimen voor hem. Zo begeleidt hij regelmatig de inkopende partij met het opstellen van offerte-aanvragen. Een symbiose die de basis vormt van zijn innovatieve aanpak.
Over zijn lezing – Win Meer, Win Makkelijker
In zijn veel geprezen presentaties gaat Richard Buijs in op de praktische mogelijkheden om offertes te maken die indruk maken bij de klant, zich onderscheiden van de concurrentie en maximaal scoren in de beoordelingsprocedure van de klant.
Wat wil uw klant echt, en hoe zet u uw concurrentie buitenspel? Of het nu gaat om kleine aanbiedingen of grote Europese aanbestedingen, vaak wordt vergeten dat met de offerte de uiteindelijke winst wordt behaald. Breek door de formele vraagstelling van RFP’s heen en ontdek waar het de klant echt om gaat. Richard Buijs geeft u in zijn unieke presentaties een verhelderend inzicht in hoe uw klant naar uw offertes kijkt, wat zijn of haar irritaties zijn en wat positief wordt beoordeeld.
Presentaties die zich onderscheiden door herkenbaarheid en humor, parallellen legt die iedereen herkent, maar ook een spiegel voorhouden. Richard weet zijn boodschap te vertalen naar ieder kennisniveau en in iedere setting.
Over Richard Buijs
Richard Buijs kan bogen op een ongeëvenaard trackrecord in het verbeteren van de kwaliteit van offertes van organisaties van over de hele wereld. Met als resultaat hogere successcores en lagere verkoopkosten. Richard die zijn carrière ooit begon als inkoper (de basis voor zijn innovatieve aanpak) heeft sindsdien meer dan 15 jaar ervaring, in diverse marktsegmenten, opgedaan in het land van “Proposalmanagement”.
Dat de voortrekkersrol en resultaten van Richard zijn werk niet onopgemerkt zijn gebleven bewijst zijn benoeming tot APMP Fellow. Een eretitel uitgereikt door de wereldwijde vakorganisatie voor proposalspecialisten; APMP (Association of Proposal Management Professionals). Hij is hiermee de eerste en enige op het Europese continent met deze status.
Richard Buijs inhuren of boeken voor een lezing?
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072-750 74 22. Wij helpen je graag verder.
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.