Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Floris Venneman helpt jou in deze interactieve lezing/workshop de basis neer te zetten voor een nieuwe businessmodel, waar in wendbaarheid centraal staat! Niet alleen een inspirerend en prikkelend verhaal, maar vooral ook vol concrete handvatten om direct zelf aan de slag te gaan!
Deze workshop geeft je inzichten in -en praktische oplossingen voor- zaken waar je tegenaan loopt tijdens het plegen van koude acquisitie. Het helpt je over de koudwatervrees en uitstelgedrag heen waar veel commerciële mensen last van hebben. Deze training brengt je vaardigheden bij om met zelfvertrouwen en plezier acquisitie te plegen.
Nieuw Organiseren is hot. Overal worden zelfsturende teams ingevoerd en gescrumd of het leven van de organisatie ervan afhangt. Maar wat is het eigenlijk? En hoe zet je de eerste stap? Leer tijdens deze interactieve werkplaats hoe je samen effectiever en slimmer organiseert.
U wilt als leidinggevende(n) effectiever werken. Met minder energie meer resultaat halen. U wilt meer energie en inspiratie in uw team. U wilt meer duidelijkheid over uw rol, waar liggen uw kwaliteiten en uw focus? Via de metafoor orkest en dirigent gaat u aan deze doelen werken.
LinkedIn is uitgegroeid tot een geweldig hulpmiddel om nieuwe klanten mee te werven, maar de meeste (commerciële) mensen weten niet hoe ze dat moeten doen. Tijdens deze workshop gaat acquisitie-expert Victor Bonke uitgebreid in hoe je met Social Selling via LinkedIn nieuwe klanten kunt werven.
OGSM is een businessplan dat leidt van visie naar actie. OGSM is een methodiek dat helpt om dromen en ideeën zo concreet en meetbaar te maken dat ze ook gehaald worden. Tijdens deze workshop maak je kennis met deze methodiek. Je wordt geïnspireerd om met behulp van OGSM jouw onderneming of team vooruit te helpen.
In deze workshop duiken we in de oorsprong van werk, management en leiderschap, we verdiepen ons in de gevaren van onder-en overbelasting, we herkennen de aard van pieken en dalen in de werkdruk, we leren hoe het brein van de samenwerkende mens is geëvolueerd en we ontdekken dat verandering niet alleen onvermijdelijk maar ook hartstikke goed is.
Een sterk merk bezit niet alleen functionele kenmerken zoals een logo of een slogan, maar ook emotionele. Om dit te kunnen overstijgen hebben deze merken een merkpersoonlijkheid gebaseerd op een archetype, een oerkarakter. In deze workshop leert Marc van Eck jou de geheimen van het archetypisch positioneren van merken.
Met het boek De Kenniskermis omzeil je de kennisparadox en leer je hoe je weer plezier beleeft aan je eigen informatie overload. De kenniskermis besluipt, confronteert en overrompelt je net zo hard als het dagelijkse leven, maar tussen de regels door ontdek je wel mooi de kracht van informatie survival
In de Anti-sleur Workshop duik je in de oorsprong van werk, verdiepen ons in de Grote Sleur van bore-out en burn-out en we pakken de grote gemene deler die stress heet direct bij de duivelshoorns. We meten hoe bevingsbestendig we zijn, hoe we zelf de anti-burn-out naar onze hand kunnen zetten en hoe we met anti-sleur weer van baanbalen naar werkplezier gaan.
Waarom zou het normaal zijn om negatief gedrag de overhand te laten krijgen? Wat is de (onderlinge) rol van de medewerker op de vloer? Hoe staat u daar in als manager en leider? Deze vragen worden beantwoord in De Anti-klaag Workshop. Je ontdekt hoe je ongecontroleerd klaaggedrag in de kiem smoort en het probleem precies in beeld brengt.
In de workshop geeft Marc van Eck het denken over merken een nieuwe impuls door het belang van het merk aan te tonen voor de dagelijkse praktijk van directies, managers en medewerkers van zowel profit als non-profit organisaties. Hij inspireert de deelnemers door te laten zien wat er kan gebeuren als je het merk als kompas gebruikt in alle facetten van de organisatie.
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1200 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1200 reviews