Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Taal
Geslacht

Filters

413 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Désirée Struijk
    Désirée Struijk

    Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.

  • Bewaar als favoriet
    Bart Flos
    Bart Flos

    Auteur, veranderspecialist en klaagcoach Bart Flos geeft lezingen en workshops over mens, groep en gedrag in relatie tot exponentiële verandering. Welke effecten heeft dit op de groei van organisaties, op ons brein en daarmee op onze keuzes en ons gedrag?

  • Bewaar als favoriet
    Jeff Gaspersz
    Jeff Gaspersz

    Prof. dr. Jeff Gaspersz is hoogleraar innovatie aan de Nyenrode Business Universiteit en spreker op het gebied van innovatie, leiderschap, kansdenken en verwante onderwerpen. Hij heeft duizenden professionals ondersteund bij de vormgeving van vernieuwingsprocessen en het vinden en realiseren van kansrijke nieuwe concepten en ideeën.

  • Bewaar als favoriet
    René Sabelberg
    René Savelberg

    René is een echte groeiversneller, als CEO van McDonald’s in Nederland wist hij het aantal restaurants in korte tijd te verdubbelen van 100 naar 200 vestigingen. René ontsluit in zijn presentatie het groeikracht geheim van organisaties als McDonald’s en IKEA. Met een formule en organisatie model waarmee iedereen zijn eigen groeikracht kan ontwikkelen.

  • Bewaar als favoriet
    Thomas Adelaar
    Dr. Thomas Adelaar

    Thomas Adelaar is een gepassioneerde spreker aan de hand van vele inspirerende praktijkvoorbeelden inspireert hoe je optimaal duurzame en MVO-innovaties kunt inzetten om: 1) meer business te genereren, 2) de klantloyaliteit te bevorderen en 3) de verkoop van groene producten te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Floris Venneman Nieuw Businessmodel
    Floris Venneman

    Floris Venneman is iemand die al sinds zijn 14e succesvol onderneemt heeft ook genoeg te vertellen, daarom spreekt hij graag. Over ondernemerschap, persoonlijk succes en het verbinden van online en offline marketing. Altijd staan zijn eigen ervaringen met klanten en eigen ondernemingen centraal. Floris wil met zijn visie op ondernemers inspireren en activeren om aan de slag te gaan.

  • Bewaar als favoriet
    Dagvoorzitter en presentator Lars Sorensen
    Lars Sorensen

    Lars Sorensen is een energieke spreker die interactief en dynamisch een zaal meeneemt in bijzondere verhalen over vele inspirerende helden. Mensen die anders durven te denken kunnen hun dromen omzetten in actie. De stijl van Lars Sorensen als dagvoorzitter kenmerkt zich door een hoge energie en veel interactie.

  • Bewaar als favoriet
    Carlijn Postma
    Carlijn Postma

    Carlijn Postma is een van de meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing. Zij ziet contentmarketing als marketingtool om waardevolle verhalen te verspreiden en te creëren waarmee je het publiek van klanten kunt vinden, binden én activeren.

  • Bewaar als favoriet
    Hans-van-der-Loo
    Hans van der Loo

    Hans van der Loo is een vooraanstaand expert op het terrein van energie, gedrag en prestaties. Hij geeft prikkelende maatwerk lezingen over psychologische veiligheid, energiemanagement, gedrags- en cultuurverandering, prestatieverbetering, persoonlijk leiderschap en visiegericht organiseren.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Charles Groenhuijsen
    Charles Groenhuijsen

    Charles Groenhuijsen is een veel gevraagde spreker en dagvoorzitter. Met zijn jarenlange journalistieke ervaring beschikt hij over een brede kennis over vele uiteenlopende onderwerpen, vooral over de Verenigde Staten en Nederland. Ook spreekt hij over het thema ‘Optimisten hebben de hele wereld’.

  • Bewaar als favoriet
    Corine Jansen
    Corine Jansen

    Kent u de behoeften van uw klanten, cliënten, patiënten? Corine Jansen laat u de relatie tussen geëngageerd luisteren, vertrouwen, innovatie, inzicht, motivatie en resultaten ervaren. “Als je echt luistert naar je doelgroep is sneller en beter duidelijk wat er in een organisatie, proces of dienst moet veranderen.”

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid