Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Marketing

Filters

99 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Jerre Maas
    Jerre Maas

    Jerre Maas, MSc is sociaal psycholoog, spreker, dagvoorzitter én één brok energie. Hij gelooft in één ding; delen is de sleutel om ervoor te zorgen dat jouw ideeën werkelijkheid worden. Na zijn studie Social Psychology aan Tilburg University en NTNU (Trondheim, Noorwegen) besloot hij zijn kennis en kunde in te zetten om een verfrissende wind te laten waaien door presenterend Nederland.

  • Bewaar als favoriet
    Percy Tienhooven
    Percy Tienhooven

    Percy Tienhooven spreekt over hoe hij zo goed mogelijk probeert om te gaan met de hectiek van de 21e eeuw. Dit in combinatie met zijn lichamelijke beperkingen. Over hoe hij zijn angsten overwon, hoe zijn leven daardoor drastisch veranderde en hoe hij de verantwoording over zijn eigen leven aan durfde te gaan en wat hem dat heeft gebracht.

  • Bewaar als favoriet
    Hielko van der Molen
    Hielko van der Molen

    Hielko van der Molen is een ervaren manager, maar ook trainer en docent op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen. Hij is gegrepen door het online virus en heeft zich gespecialiseerd in het ondersteunen van organisaties bij het maken van de transitie naar het digitale landschap.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Richard van Houten
    Drs. Richard van Houten

    Richard van Houten heeft marketing- en commerciële managementfuncties bekleedt bij Praxis, Nestlé, Bols Int. en Holmen. Hij kocht een consulting-managementeducatie- en interim-bureau en verkocht deze na 15 jaar. Richard deelt ervaringen over ondernemerschap, leidinggeven anno nu, samenwerken- en communicatie tops/flops en succesvolle commercie. Hij vertelt beeldend, confronterend en volop humor wat wél en niet werkt.

  • Bewaar als favoriet
    Tom Kikkert
    Tom Kikkert

    Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van de betekeniseconomie en de gevolgen hiervan voor bedrijven. Naast de rol van een identiteit spelen thema’s als het veranderend consumentengedrag en duurzaamheid een belangrijke rol in zijn presentaties.

  • Bewaar als favoriet
    Jeroen Bertrams
    Jeroen Bertrams

    Jeroen Bertrams is auteur van een reeks boeken over online marketing en social media, waaronder “Social Media Expert in een Week”. Jeroen staat in Nederland bekend als één van de meest vooraanstaande online marketeers. Hij spreekt over online marketing en social media.

  • Bewaar als favoriet
    Judith Wassens-Geerdinck
    Judith Wassens-Geerdinck

    Judith heeft een passie voor gastvrijheid en ziet het als haar missie om bedrijven & organisaties gastvrij te laten denken & doen. Gastvrijheid is niet alleen horeca gerelateerd, maar branche overschrijdend! Ondernemers, dienstverleners & winkeliers zouden nog meer kunnen bereiken als ze gastvrijheid toepassen in de dagelijkse praktijk.

  • Bewaar als favoriet
    Désirée Struijk
    Désirée Struijk

    Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.

  • Bewaar als favoriet
    Bart van den Berg
    Bart van den Berg h.o.d.n. BBARTT

    Met de naam BBARTT profileert Bart van den Berg zich als stotterend spreker. Hij is zelf een succesvoorbeeld van zijn boodschap: maak van je zwakte je kracht!

  • Bewaar als favoriet
    Adrie Dolman
    Adrie Dolman MSc

    De wereld is in transitie, veranderingen gaan steeds sneller en de levenscyclus wordt steeds korter. Adrie Dolman maakt met tastbare praktijkvoorbeelden duidelijk hoe u sneller en beter kunt innoveren in een Complex Adaptive System. Hij zoekt de interactie met het publiek, spiegelt met levendige verhalen, overtuigt met feiten en reikt praktische next-steps aan.

  • Bewaar als favoriet
    Peter Minkjan
    Peter Minkjan

    Peter Minkjan is oprichter van mede-oprichter van Team5pm. Hij helpt uitgevers en merken met hun content-, distributie- en conversiestrategie om meer succes op YouTube te krijgen. Tevens blogt hij regelmatig voor verschillende sites waaronder Marketingfacts, Emerce en SportNext en is hij columnist voor MarketingTribune.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid