Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Klantgerichtheid

Filters

47 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Richard van Houten
    Drs. Richard van Houten

    Richard van Houten heeft marketing- en commerciële managementfuncties bekleedt bij Praxis, Nestlé, Bols Int. en Holmen. Hij kocht een consulting-managementeducatie- en interim-bureau en verkocht deze na 15 jaar. Richard deelt ervaringen over ondernemerschap, leidinggeven anno nu, samenwerken- en communicatie tops/flops en succesvolle commercie. Hij vertelt beeldend, confronterend en volop humor wat wél en niet werkt.

  • Bewaar als favoriet
    Tom Kikkert
    Tom Kikkert

    Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van de betekeniseconomie en de gevolgen hiervan voor bedrijven. Naast de rol van een identiteit spelen thema’s als het veranderend consumentengedrag en duurzaamheid een belangrijke rol in zijn presentaties.

  • Bewaar als favoriet
    Huub Narinx
    Huub Narinx

    Klantbeleving vindt zijn oorsprong in de medewerker zelf. Waar zit de passie? waarheen gaat de aandacht binnen de organisatie? Zijn we bezig procedures en handboeken te schrijven of zijn we bezig met de klant? Waardecreatie als centrale succesfactor! Geniet van een sprankelende en energieke presentatie met veel humor en metaforen.

  • Bewaar als favoriet
    Aad Ouborg
    Aad Ouborg

    De succesvolle ondernemer Aad Ouborg stuwde eigenhandig én op unieke wijze het verzorgingsmerk BabyBliss tot grote hoogten. Hij is daarnaast bedenker van het succesvolle merk Princess. Aad viel als ondernemer meerdere malen in de prijzen en zijn huishoudelijke artikelen worden nog altijd in ruim 75 landen verkocht.

  • Bewaar als favoriet
    Cris Zomerdijk
    Cris Zomerdijk

    Cris Zomerdijk is een energieke spreker over het versterken van klantgerichtheid, ondernemerschap en innovatie. Met zijn enthousiasme weet hij professionals te inspireren om veranderingen in gang te zetten. Cris geeft lezingen, workshops en advies op het gebied van veranderen, continu verbeteren en presteren.

  • Bewaar als favoriet
    rené pluijm
    René Pluijm

    René is TV-kok en culinair avonturier. Zijn reislust in combinatie met zijn liefde voor voedsel maakt hem de perfecte gids bij zoektochten naar lokale gewoontes, voedseltradities en de keuken. Hij inspireert mensen om anders te denken en koken. Hij toont ook wat de invloed is van ons eetgedrag op ALLES.

  • Bewaar als favoriet
    Judith Wassens-Geerdinck
    Judith Wassens-Geerdinck

    Judith heeft een passie voor gastvrijheid en ziet het als haar missie om bedrijven & organisaties gastvrij te laten denken & doen. Gastvrijheid is niet alleen horeca gerelateerd, maar branche overschrijdend! Ondernemers, dienstverleners & winkeliers zouden nog meer kunnen bereiken als ze gastvrijheid toepassen in de dagelijkse praktijk.

  • Bewaar als favoriet
    Désirée Struijk
    Désirée Struijk

    Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.

  • Bewaar als favoriet
    Frans Reichardt
    Frans Reichardt

    De presentaties van Frans Reichardt helpen om met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience en customer centricity.

  • Bewaar als favoriet
    Andreas Oerlemans
    Andreas Oerlemans

    Wie Andreas Oerlemans het verhaal laat vertellen kan er zeker van zijn dat de boodschap overkomt en dat het onderwerp ‘met smaak verteld’ word. Andreas kan ook lezingen geven over bijvoorbeeld Trends in (Hotel) Gastronomie, Trends in Food Ingredients en Customer Care of ingezet worden als dagvoorzitter.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid