Michiel Daalmans
Michiel Daalmans presenteert in een directe stijl en met humor. Zoekt graag het juiste frame op om zijn publiek te boeien. Houdt van klapperende oren en lichtjes in de ogen. In het dagelijkse leven ontwikkelt hij online en cross-mediale strategieën voor bedrijven, overheden en projecten. Werkt graag met evidence based communicatie en benadert de casus vanuit psychologische en sociologische invalshoeken. Trendwatcher, onderzoekend en kritisch van geest. Michiel Daalmans probeert te prikkelen, te inspireren en aan te zetten tot denken. Op zoek naar het ‘aha’-moment.

Specialismes:
– Mediaevolutie
– Social media
– Digitale media
– Online Pr
– Webcare
– Het Nieuwe Werken (hnw)
– eParticipatie

Dat deed hij eerder:

In-company:
@ diverse corporaties
@ diverse gemeentes
@ Baobab Reizen
@ SUMMUM.nl
@ H&C Health Promotions
@ YACHT
@ Rabobank Nederland

Op seminars/bijeenkomsten:
@ Blikverruiming
@ Welcom Amsterdam
@ Ymere ‘participatie next generation’
@ Roeg & Roem kenniscafé ‘Social media en e-participatie’
@ Werkconferentie Wijkgericht Werken Zaanstad
@ Kennissessie ‘Social Media en e-participatie bij gebieds- en beleidsontwikkeling’
@ Kennissessie: ‘Social Media in de wijk’
@ Open Innovatie Festival
@ Maaskoepel
@ CIRON jaarcongres Gebiedscommunicatie
@ Woonbron-congres
@ TechniekTalent.nu

Bij opleidingen:
@ Universiteit van Amsterdam
@ Master Urban and Area Development
@ Hogeschool Utrecht
@ ROC van Amsterdam
@ CIRON.

Michiel Daalmans is strateeg en conceptontwikkelaar bij bureau Aan Zee. Het service design bureau dat producten en diensten ontwerpt, ontwikkelt en doorlopend optimaliseert. Binnen Aan Zee werken we agile, in co-creatie met ambitieuze opdrachtgevers. Hij werkt graag vanuit de pay-it-forward-gedachte: wie goed doet, goed ontmoet. Als strateeg, projectmanager of coach help ik bedrijven, overheden en (hun) projecten met online en crossmediale concepten en strategieën.

Tariefindicatie: 750 - 1250 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field