Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
In de webinar ‘het Post-Corona Kompas’ helpt Peter Heshof je om de nieuwe tijdgeest en de consument beter te begrijpen om straks sterker uit de crisis te komen. Hij deelt de top 6 belangrijkste consumententrends en geeft suggesties hoe jouw organisatie hier op in kan spelen.
In de webinar ‘het Post-Corona Kompas’ geeft trendwatcher Peter Heshof richting in deze onzekere tijd. Het Post-Corona Kompas helpt je om de nieuwe tijdgeest en de consument beter te begrijpen om straks sterker uit de crisis te komen. Hij geeft ook suggesties hoe jouw organisatie hier op in kan spelen.
Het Post-Corona Kompas is gebaseerd op het Tijdgeest trendmodel, waaruit blijkt dat trends geen toeval zijn maar worden gedreven door de vaste cyclus van de tijdgeest. Ieder 40 à 50 jaar komen dezelfde consumentenbehoeften weer terug, maar wel in een andere, aangepaste vorm, product, dienst of ervaring.
Een crisis, zoals de coronacrisis, heeft een versnellend effect van de ene naar een nieuwe tijdgeest periode. Maar… wat wil de consument Post-Corona en wat zijn de kansen? In de Post-Coronatijd zijn o.a. de behoeften aan controle, zekerheid, prestatie, gezondheid, verantwoordelijkheid, personalisatie, ultra-convenience en smart cocooning dominant. Deze heeft hij vertaald naar de onderstaande 6 top-consumententrends:
Per trend benoemt Peter de concrete kansen en geeft hij ook suggesties hoe jouw organisatie hier direct op in kan spelen om sterker uit de crisis te komen. Want stilstaan is geen optie.
Inspirerende, sterk visuele presentatie van 1 – 1,5 uur met tussendoor ruimte voor vragen en interactie met de deelnemers. Om aan de slag te gaan met de nieuwe inzichten, delen de deelnemers op het eind hun favoriete trend & kans waar de organisatie mee aan de slag moet gaan. Optioneel: vervolgsessie.
Peter Heshof is expert op gebied van consumenttrends. Hij is werkzaam als Zeitgeist trendwatcher en consultant. Sinds 2003 helpt hij future-proof merken te bouwen vanuit consumententrends. Hij werkt voor diverse bedrijven van Unilever tot de Landmacht en van Eurest tot Verzekeraars. Ook is Peter keynotespreker en schrijft hij regelmatig voor o.a. Marketing Tribune.
Als oprichter van trend & marketingbureau Bloom heeft Peter een virtueel boek (2020) gepubliceerd over zijn Tijdgeest trendmodel, in de vorm van een trendvideo en een cursusvideo.
Neem dan vrijblijvend contact op via 072 – 750 74 22 of via het contactformulier. Wij bespreken graag de mogelijkheden met je door.
Talen: Nederlands, Engels
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1200 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1200 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1200 reviews