Over Jan Agelink
Rond 2050 woont 70% van de wereldbevolking in steden. Wat doet die razendsnelle urbanisatie met onze leefwereld? En hoe kunnen bedrijven daar nu al op inspelen? Trendforecaster Jan Agelink is expert in het signaleren van lifestyle- en consumententrends die voortvloeien uit de grote veranderingen in onze wereld. Hij neemt je mee naar de toekomst, die vaak al verrassend dichtbij is. Jan Agelink zorgt ervoor dat je een inspirerende visuele trip tussen heden en toekomst ervaart.

Een presentatie van Jan Agelink kan gaan over:
– Consumentencultuur & consumententrends
– De toekomst van trends in maatschappij & markt
– Trends in design, lifestyle en retail

‘Our future is an extension of what we choose to do now’
Jan Agelink onderscheidt zich door een combinatie van originele beelden en verrassende analyses van globale en lokale trends. Door het bestuderen van de leefomgeving van de moderne mens met al zijn wensen, behoeftes en gevoelens kun je een vertaling maken naar nieuwe ideeën en producten voor de toekomst. En beter nog, dan weet je hoe deze nieuwe ideeën een verschuiving in de manier van denken van mensen veroorzaakt. Met deze kennis kun je als bedrijf je eigen merk-, design- en communicatie-uitingen herijken

Boek een visuele trip tussen heden en toekomst
Trendforecaster Jan Agelink wandelt door uiteenlopende toekomstscenario’s. Hij verbindt trends uit de zes ‘big drivers’ die ons leven bepalen; technologie, kunst & cultuur, demografie, economie, politiek en ecologie tot een visuele trip op de grens tussen heden en toekomst.

Interesse in een lezing van Jan Agelink of heeft u een vraag?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Jan Agelink SKU UPC Model

“Jan geeft je door en prachtige vernieuwende stijl inzicht in wat de toekomst ons gaat brengen. Hij laat je zien wat de wereld ons al vertelt. Door

Jul 17, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Bedrijfsnaam: Founder TrainMore en ClubSportive 

“Jan geeft je door en prachtige vernieuwende stijl inzicht in wat de toekomst ons gaat brengen. Hij laat je zien wat de wereld ons al vertelt. Door zijn bril worden dingen in een ander perspectief gezet en kun je er echt iets mee.”


“Jan is een inspirerende spreker die zijn publiek op speelse wijze meeneemt in de bonte verzameling toekomsten die op ons afkomt. Zijn inbreng bij o

Jul 17, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Bedrijfsnaam: Rijkswaterstaat 

“Jan is een inspirerende spreker die zijn publiek op speelse wijze meeneemt in de bonte verzameling toekomsten die op ons afkomt. Zijn inbreng bij ons seminar was extra bijzonder omdat hij zijn beelden uit de wereld van mode en design wist te vertalen naar ‘onze’ wereld van mobiliteit en transport. Juist de confrontatie van werelden creëert ruimte in ons denken.”


“Jan heeft een brede, creatieve visie, is verbaal sterk en intelligent. Tijdens het creatieve proces van de Boss-Athleisure-collecties heb ik op een

Jul 13, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Hugo Boss (Duitsland) 

“Jan heeft een brede, creatieve visie, is verbaal sterk en intelligent. Tijdens het creatieve proces van de Boss-Athleisure-collecties heb ik op een hele prettige manier samengewerkt met Jan. Zijn creatieve input is leidend geweest voor mijn inspiratie.”


5.0 5.0 3 3 “Jan geeft je door en prachtige vernieuwende stijl inzicht in wat de toekomst ons gaat brengen. Hij laat je zien wat de wereld ons al vertelt. Door zijn bril worden dingen in een Jan Agelink

Gerelateerde sprekers

  • Drs. Andrea Wiegman

    Andrea Wiegman (1973) is van origine historicus en oprichter, uitgever van het trend platform en magazine Second Sight. Ruim 15 jaar is ze bezig met trend-onderzoek; studie naar de tijdgeest doet ze al veel langer. Andrea is goed in het duiden en verklaren van bepaalde ontwikkelingen in trends.

     

  • Christine Boland

    Christine Boland is werkzaam als trendanalist en consultant in consumententrends op een zeer breed gebied. Haar grote kracht is dat zij op heldere wijze maatschappelijke trends en ontwikkelingen analyseert en in kaart brengt. Zij weet die ontwikkelingen te destilleren die voor uw organisatie relevant zijn.

     

  • Hilde Roothart

    Overzichtelijke informatie en overtuigende inspiratie voor creatie en innovatie. Dat is wat Hilde Roothart, trendwatcher en oprichter van Trendslator, te bieden heeft. Ze doet onderzoek naar de stemming in de markt, bij de consument en in de maatschappij en laat zien wat de kansen en mogelijkheden zijn voor de vertaling ervan naar markten en merken.