Sprekers ook online inzetbaar
Groot (inter)nationaal netwerk
Sprekers ook online inzetbaar
Groot (inter)nationaal netwerk
De bevlogen Strategy Designer Gijs Mensing inspireert bedrijven en ondernemers tot het vormgeven van hun strategie, het innoveren van hun business model en de validatie daarvan. En de rol van de individu daarin. Verwacht een energieke en interactieve sessie volop voorbeelden uit verschillende industrieën en inspiratie uit vooruitstrevende business modellen.
Gijs Mensing is een out of the box-organisatie veranderaar en Strategy & Business Designer bij het bureau Stay Future Proof.
Hij is ervan overtuigd dat wendbaarheid noodzakelijk is om als bedrijf relevant te blijven in deze snel veranderende wereld. Door medewerkers te betrekken bij strategie en innovatie en dit te linken aan hun intrinsieke motivatie ontstaat een creatieve en adaptieve organisatie waar waardegedreven innovatie centraal staat. En waar mensen ook nog eens heel graag werken. Een bedrijf met Organisational Flow.
Dat zijn vragen die centraal staan in de keynotes van Gijs. De rode draad is dan ook het begrijpelijk maken en krachtig vormgeven van strategie, het innoveren van je business model en de rol van het individu daarin.
Op een energieke manier, met krachtige voorbeelden en inspiratie uit verschillende branches zet hij het publiek aan het denken. Om het bedrijf en zichzelf opnieuw uit te vinden om zo relevant te blijven in deze snel veranderende wereld.
Gijs inspireert bedrijven en ondernemers en zet hen aan tot het vormgeven van hun strategie, het innoveren van hun business model en het valideren daarvan. De rol van het individu is hierin belangrijk.
Door zijn elf jaar ervaring in de corporate wereld bij ING Bank en PwC Advisory, zijn functie als Business Designer bij Business Models Inc. en nu als Strategy Designer bij Stay Future Proof heeft Gijs een goed beeld van wat er nodig is om als organisatie relevant te blijven. Wat je als bedrijf anders met doen om niet in de oude patronen te blijven denken en doen. Dat je strategie en innovatie moet ontwerpen om vervolgens iteratief aan de slag moet gaan om te valideren waar echt waarde ligt. Zijn creatieve, marketing en organisatieverandering achtergrond zijn een interessante mix voor inzichten en scherpe dialogen. Gijs schrijf ook columns voor ManagementBoek.
Prikkelende voorbeelden uit verschillende industrieën, inspiratie vanuit diverse business modellen en de interactie met de zaal zorgen voor een inspirerende en energieke sessie vol inzichten en aha-momenten. Geïnteresseerd? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Wij bespreken graag de mogelijkheden met je door.
Sprekers ook online inzetbaar
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Groot (inter)nationaal netwerk
8,9 op basis van +1120 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Sprekers ook online inzetbaar
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Groot (inter)nationaal netwerk
8,9 op basis van +1120 reviews
Sprekers ook online inzetbaar
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Groot (inter)nationaal netwerk
8,9 op basis van +1120 reviews