Over Gijs Mensing
Gijs is een Out of the box-organisatie veranderaar, Strategy Designer en creatief. Hij inspireert op zijn eigen energieke manier bedrijven en ondernemers en zet hen aan tot het vormgeven van hun strategie, het innoveren van hun business model en het valideren daarvan. De rol van het individu is hierin belangrijk. Prikkelende voorbeelden uit verschillende industrieën, inspiratie vanuit diverse business modellen en de interactie met de zaal zorgen voor een inspirerende en energieke sessie vol inzichten en aha-momenten.

Hoe blijf je relevant, als bedrijf en als persoon? Hoe kan je de overgang maken naar een andere manier van denken en doen? Hoe voeg je echt waarde toe voor de klant? Dat zijn vragen die centraal staan in de keynotes van Gijs. De rode draad is dan ook het begrijpelijk maken en krachtig vormgeven van strategie, het innoveren van je business model en de rol van het individu daarin.

Gijs is ervan overtuigd dat wendbaarheid noodzakelijk is om als bedrijf relevant te blijven in deze snel veranderende wereld. Door medewerkers te betrekken bij strategie en innovatie en dit te linken aan hun intrinsieke motivatie ontstaat een creatieve en adaptieve organisatie waar waardegedreven innovatie centraal staat. En waar mensen ook nog eens heel graag werken. Een bedrijf met Organisational Flow.

Elf jaar corporate ervaring bij ING Bank, PWC Advisory en in zijn huidige functie als Strategy Designer bij Business Models Inc. waarbij hij altijd bezig is geweest om organisaties in beweging te krijgen onderstrepen de overtuiging dat er een noodzaak is voor bedrijven en personen om zichzelf steeds opnieuw uit te vinden.

In zijn rollen als marketeer, programma manager en verander consultant is hij altijd bezig geweest met grootschalige transformaties en waarde proposities. In transformaties en dus een andere manier van denken en doen, is de rol van het individu cruciaal, zowel leiders als ieder ander. Het ontwikkelen van een gemeenschappelijke taal rondom strategie en het prikkelen van de intrinsieke motivatie van het individu zijn daarom de sleutel tot succes bij elke verandering, hoe klein of groot ook.

Op een energieke manier, met krachtige voorbeelden en inspiratie uit verschillende branches wordt het publiek aan het denken gezet. Om het bedrijf en zichzelf opnieuw uit te vinden om zo relevant te blijven in deze snel veranderende wereld.

Gijs Mensing verzorgt als spreker lezingen over uiteenlopende onderwerpen:
Innovatie, Intrinsieke motivatie, Impact maken, Verandermanagement, Strategie, Leiderschap, Marketing, Ondernemerschap, Slimmer werken, Sociale innovatie en Trendwatcher.

Gijs Mensing boeken als spreker of workshopleider?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field