Klantgerichtheid expert Feike Cats

Feike Cats is Klanthousiasme- en Verleukexpert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt ook veel gevraagd voor het verzorgen van presentaties, workshops en inspiratiesessies. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken van het enthousiasmeren van Klanten en medewerkers.  Feike maakt daarbij gebruik van Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.

Verleuken, iets dat volgens Feike niet alleen te maken heeft met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht, is volgens Feike een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden.

Mogelijke lezingen van Feike Cats

  • De enthousiaste medewerker
  • Verleuken kan iedereen
  • 365 dagen Klanthousiasme
  • Leuker leidt altijd tot beter, beter bijna nooit tot leuker!
  • De lol van Klanthousiasme
  • Meer opbrengst met Verleuken
  • Liever een compliment dan een klacht!
  • De enthousiaste Klant als Ambassadeur
  • Van tevreden naar Klanthousiast
  • Enthousiaste medewerkers en Klanten als verkopers!
  • Social media en Klanthousiasme
  • Minder kosten door Verleuken

Achtergrond

Feike Cats is schrijver van de boeken ‘Theorie bestaat niet!’ (2006), ‘Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme’ (2013), ‘Verleuken kan iedereen’ (2017), en ‘365 dagen Klanthousiasme’ (2018). De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en Verleuken en staan vol met praktische tips & trucs.

Uitgangspunt van Feike is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat hij/zij Klanthousiast over het product en/of de ervaring is. Dat ze het leuk vinden om als Ambassadeur op te treden.

Feike Cats boeken of inhuren voor een lezing?

De bijdragen van Feike kunnen gaan over de medewerker (de interne klant) of Klant/ Student/ Patiënt/ Burger (de externe Klant). Een combinatie is uiteraard ook mogelijk.

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Feike Cats SKU UPC Model

Feike is een gedreven, inspirerende en leuke vent die de naam van zijn bedrijf, Houden van Klanten, ware inhoud geeft. Het streven naar Klantenthousia

Jan 21, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: DAS 

Feike is een gedreven, inspirerende en leuke vent die de naam van zijn bedrijf, Houden van Klanten, ware inhoud geeft. Het streven naar Klantenthousiasme is niet alleen heel belangrijk, maar wordt door de samenwerking met Feike ook nog eens een bijzonder leuk proces. Ik verheug me steeds op onze afspraken en die verwachtingen worden telkens overtroffen! En de filmpjes van goede voorbeelden, die we elkaar regelmatig sturen, geven me de energie om voor het beste te blijven gaan.


Klanthousiasme maakt zakendoen een stuk leuker. Dank Feike Cats voor jouw wijze lessen.

Jan 21, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: NAC Breda 

Klanthousiasme maakt zakendoen een stuk leuker. Dank Feike Cats voor jouw wijze lessen.


Feike weet zijn visie op Klantgerichtheid goed te vertalen in een inspirerende bijeenkomst. Hij zet een enthousiast verhaal neer met veel herkenbare a

Jan 21, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Gemeente Krimpen 

Feike weet zijn visie op Klantgerichtheid goed te vertalen in een inspirerende bijeenkomst. Hij zet een enthousiast verhaal neer met veel herkenbare anekdotes. Tijdens de workshop zet hij je op een interactieve manier aan het denken over etiquette die eigenlijk heel normaal zou moeten zijn. Na afloop hebben we uitsluitend positieve reacties ontvangen. Er wordt nog veel over nagepraat. Nogmaals hartelijk dank!


5.0 5.0 12 12 Feike is een gedreven spreker. de voorbereiding was goed verzorgd. De kracht van de presentatie was dat deze aansloot bij de doelgroep. Feike Cats
Page:
1234