Klantgerichtheid expert Feike Cats
Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.

Feike Cats is schrijver van de boeken:

“Theorie bestaat niet!”
– “Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme”
– “Verleuken kan iedereen”
“365 dagen klanthousiasme”

De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en verleuken in de praktijk en staan vol met praktische tips & trucs.

Uitgangspunt van Cats is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat hij/zij Klanthousiast over de product en/of de ervaring is. Dat ze het leuk vinden om als ambassadeur op te treden.

Cats gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Niet voor niets schrijft Cats Klant altijd met een hoofdletter en spreekt hij over Klanthousiasme en verleuken.

De doelen en verwachtingen
De mensen prikkelen op het gebied van (interne) Klantgerichtheid. Ze bewust maken van het spanningsveld tussen aandacht, tijd en rendement. De aanwezigen inspireren en hun bewust maken van de eigen rol en eigen lol. En de mensen met een opgewekt gevoel op de presentatie terug te laten kijken en de wil om er iets mee te gaan doen.

Onderwerpen
– Klantgerichtheid in de praktijk! (op basis van boek Theorie bestaat niet!)
– Enthousiaste Klanten zijn uw beste verkopers!
– Klantgerichtheid en social media!
– Van tevreden naar Klanthousiast! (op basis van boek Inspiratieboek voor Klanthousiasme)
– De enthousiaste Medewerker! (op basis van boek Inspiratieboek voor Klanthousiasme)
– De enthousiaste Klant als ambassadeur! (op basis van boek Inspiratieboek voor Klanthousiasme)
– Liever een compliment dan een klacht!
– Verleuken kan iedereen (op basis van boek Verleuken kan iedereen)
– Klanthousiasme in de praktijk (op basis van boek Verleuken kan iedereen)
– Leuker leidt altijd tot beter. Beter bijna nooit tot leuker! (op basis van boek Verleuken kan iedereen)
– Klanthousiasme & Generatie Z

Persoonlijke missie Feike Cats
Realiseren van enthousiaste Klanten

Feike Cats boeken of inhuren voor een lezing?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Presentaties kunnen zowel in het Nederlands en als in het Engels verzorgd worden.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Feike Cats SKU UPC Model

Feike heeft mijn behoefte perfect ingevuld,met veel humor en duidelijke tips wist hij de zaal heel gemakkelijk te enthousiasmeren en op zijn hand te k

Jan 21, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: PPG Coatings 

Feike heeft mijn behoefte perfect ingevuld,met veel humor en duidelijke tips wist hij de zaal heel gemakkelijk te enthousiasmeren en op zijn hand te krijgen. Waardoor iedereen scherp was en veel heeft opgestoken. Na de presentatie heb ik veel positieve reactie gehad van medewerkers die er echt wat mee kunnen en willen gaan doen. Beter compliment kun je niet krijgen. Feike bedankt voor de inspirerende les.
Arjen Nuyen, Sigma Coatings


Het was mij een waar genoegen om jou presentatie te mogen bijwonen! Je presentatie was top! Mensen die echt 'ingekakt' waren heb je voor je zelf weten

Jan 21, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Business Care Support 

Het was mij een waar genoegen om jou presentatie te mogen bijwonen! Je presentatie was top! Mensen die echt 'ingekakt' waren heb je voor je zelf weten te strikken! En ook nog 1 uur lang. Nog aardiger te melden: je had niet 100% aandacht van ons allemaal, maar 200%!!!!
En nog leuker wij hadden allemaal jou aandacht. Je had contact met alle 207 personen in de zaal. Wat kan ik nog meer zeggen en jou niet te kort doen? TOP prestatie en presentatie!


De zaal was bijna unaniem waar het jouw bijdrage betrof. Met een gemiddelde van 9,14 heb je het hoogste cijfer gekregen van de presentatoren. Wij zijn

Jan 21, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: MeetingPoint 

De zaal was bijna unaniem waar het jouw bijdrage betrof. Met een gemiddelde van 9,14 heb je het hoogste cijfer gekregen van de presentatoren. Wij zijn blij, dat je met je verhaal blijkbaar de juiste snaar hebt weten te raken. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer!


5.0 5.0 12 12 Feike is een gedreven spreker. de voorbereiding was goed verzorgd. De kracht van de presentatie was dat deze aansloot bij de doelgroep. Feike Cats
Page:
1234

Gerelateerde sprekers

  • Jos Burgers

    Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

     

  • Jan van Setten

    Jan van Setten is een veelgevraagd expert in gedragsverandering, klantgerichtheid, samenwerken, organisatie DNA en persoonlijk leiderschap. Jan heeft een grote impact als spreker door zijn ‘aangenaam confronterende’ stijl, humor en energie. Jan van Setten inspireert en krijgt via zijn lezingen mensen in beweging op een authentieke manier.

     

  • Frans Reichardt

    Frans Reichardt is een enthousiaste en humoristische spreker. Zijn presentaties helpen zijn publiek weer fris en met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience, customer centricity.

     

  • Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar spreekt over de kracht van enthousiasme. Rijn gelooft oprecht dat sturen op enthousiasme een positieve impact heeft op de wijze waarop we met elkaar omgaan. Als we die dynamiek begrijpen, heeft dat grote consequenties voor de manier waarop we organisaties inrichten en aansturen.