De wereld is in transitie, veranderingen gaan steeds sneller en de levenscyclus van producten en diensten wordt steeds korter. Markten werken niet meer zoals voorheen en traditionele marktleiders lijken te verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Sneller en beter innoveren is het juiste antwoord op deze ontwikkelingen, maar hoe dan? Gaat u uw organisatie aanpassen, uw product, uw dienst of uw marketing strategie? Hoe zorgt u er voor dat u de juiste vernieuwingen op het juiste moment op de juiste manier doorvoert? Zodat u een stevige positie in de markt verdient, met delighted customers en gezonde marges?

Adrie Dolman
Adrie Dolman neemt u mee in de benodigde transformatie van de 21e eeuw, naar een klantwaarde gedreven organisatie in maximale flow. Met concrete handvatten hoe u in een continu lerende organisatie nieuwe waarde proposities ontwikkelt met de kortste time-to-market, waardoor er een aanzuigende werking vanuit de markt ontstaat. In rap tempo maakt hij zijn publiek deelgenoot van de veranderende adoptiesnelheid, Lean-Agile Marketing, Emergent Innovation, Design Thinking en High Performing Teams.

Adrie zoekt graag de interactie met het publiek, spiegelt met levendige storytelling en overtuigt met feiten. Hij maakt complexe materie tastbaar met voorbeelden van bekende organisaties en uit zijn eigen praktijk. Hij is mentor bij vooraanstaande instituten zoals EMERCE, Beeckestijn Business School, Schaal+ en Scrum Academy. Ook schreef hij diverse publicaties over de veranderende organisaties.

Adrie schreef hier in 2016 een boek over met de titel: Agile Marketing, sneller innoveren en duurzamer concurreren als groeistrategie. Het Adfo bestseller book werd ontvangen als vernieuwend voor het marketingdenken en daardoor binnen een maand genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs en STIMA Marketing Book of the Year. In het boek staat concreet uitgelegd dat marketing niet meer is voorbehouden aan de marketingafdeling, maar aan de hele organisatie. En hoe je een omgeving creëert met ondernemende multidisciplinaire teams, waardoor er een organisatie ontstaat die het voorbeeld in de sector is en de concurrentie het nakijken geeft.

Practice what you preach! Naast spreken, schrijven en coachen ontwikkelt Adrie energie positieve appartementencomplexen. Voor eigen rekening en vanuit bezieling voor een waardevolle duurzame wereld.

Persoonlijke achtergrond Adrie Dolman
Verder verleende hij in de afgelopen jaren als expert coach zijn diensten bij o.a. ING Corporate Banking, ABNAMRO, Florius, VoiceWorks, Strategiemakers, Nuon en NS-International. Hij verzorgde vele aansprekende workshops en spreekbeurten voor o.a. Rabobank, NS Groep, Bosch, DutchView, Chain, CMI Holding, ParkPost, DigiBizz, Tribal, HANDO, Independer, UNIT4, Rabobank International, Fleetselect, GITP/PiCompany, Nationale Hypotheek Garantie (WEW), Havas Media, Elsevier, DM Interface, Decos, Goudse Verzekeringen, Across, Menzis, OneShoe, Randstad, EMERCE Engage, TuE Industria Congres, Bouwkennis jaarcongres, MKB Ondernemerscongres, AgileHubNoord, GITP, NVK (Dutch Association for HRM & Organizational Development), WarChild en Greenpeace (WarChild en Greenpeace zonder compensatie).

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field