Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Sydney Brouwer
Bewaar als favoriet

Sydney Brouwer

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over Klantgerichtheid en Klantgericht Leiderschap. Sydney heeft afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die vooroplopen op gebied van klantbeleving en deelt wat dat vraagt van een organisatie.

T-Mobile

"Fijne communicatie met deSpreker.nl en een erg leuke spreker aan overgehouden die perfect aansloot bij de doelgroep!"

Sydney Brouwer

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van de boeken ‘Klantgericht Leiderschap’ en ‘Six star service’. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

Naast zijn werk als spreker en in organisaties is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast en bestuurslid bij Stichting CX Circle, dé onafhankelijke community voor professionals die dagelijks met customer experience bezig zijn.

Onderwerpen lezingen van Sydney Brouwer:

– De 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur;
– De transformatie naar een klantgerichte organisatie;
– Het geheim van een legendarische klantbeleving;
– Klantgerichtheid voor managers;
– Klantgericht Leiderschap;
– Geen enthousiaste klanten zonder enthousiaste medewerkers.

Zijn lezingen zitten boordevol humor, Interactie, hoge energie en vele inspirerende, concrete voorbeelden uit de praktijk.

Online: combineer met De Grote Klanten Quiz een inspiratiesessie over klantgerichtheid met een Pubquiz! Een volledig digitaal spelformat, dat zorgt dat deelnemers leren over klantgerichtheid, samen lachen en vooral weer verbinding maken met elkaar.

Boeken Sydney Brouwer

Six Star Service (2020) – Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar weinig organisaties lukt dit echt. Om dat te bereiken is geweldige service nodig. Service die zo buitengewoon goed is, dat klanten het gaan delen op verjaardagen, social media en online reviews. Service die de verwachting van klanten overtreft en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Sydney Brouwer deelt een simpele maar doeltreffende formule van 3 stappen om die service te verlenen.

Klantgericht Leiderschap (2018) – Elke organisatie is zich bewust van het belang van enthousiaste klanten. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant op het netvlies heeft. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Sydney Brouwer deelt 8 principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Sydney Brouwer inhuren voor lezing of workshop?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier op deze pagina of bel ons op 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Meer videos

Beoordelingen

ZekerWeten.nl

"Prima contact met deSpreker.nl en Sydney Brouwer. Prettige voorbespreking van de avond en onze wensen. Op de avond zelf was Sydney Brouwer vroeg aanwezig, waardoor nog wat technisch zaken doorgenomen konden worden. Sydney heeft goed naar onze wensen geluisterd en dit in een laagdrempelige presentatie verpakt. De aanwezigen waren positief en enthousiast."

HP Valves

"Een heldere en inspirerende sessie over kwaliteit, klanttevredenheid en klantgerichtheid met Sydney Brouwer. Veel enthousiaste reacties uit alle lagen van het bedrijf, met termen als: "duidelijk", "bruikbaar" en "die legt het tenminste goed uit!"."

Rotterdam School of Management (Erasmus University)

"Sydney convinced me that he is one of most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands."

Emerce Engage

""Sydney heeft afgelopen December op Emerce Engage gesproken. Hij werd door het publiek beoordeeld en behoorde tot de top 5 van alle sprekers op de dag. (24 nationale en internationale sprekers). Omdat Sydney met zoveel organisaties spreekt (via zijn podcast en interviews) en verschillende organisaties van binnen heeft gezien, is zijn kennis zeer waardevol. Hij durft eerlijk te zijn en houdt op een humoristische wijze bedrijven/CEO's een spiegel voor. Naast het feit dat de inhoud van de presentatie verfrissend is, wordt dit ondersteund door concrete voorbeelden vanuit de praktijk. Hij biedt praktische tips, die je direct kan toepassen binnen jouw organisatie. Sydney is ook een zeer boeiende spreker. Hij is ervaren, straight to the point, grappig en staat altijd open voor discussie met het publiek. zijn presentatie is een mix van visie, voorbeelden en onderzoek. Door te spelen met verschillende onderdelen van zijn presentatie houdt hij de aandacht van het publiek. Hij toont video's, foto's en stelt vragen aan publiek. Het is echt een dynamische presentatie. Kortom, ik zou Sydney Brouwer aanraden als spreker voor uw evenement.""

Royal HaskoningDHV

""Sydney Brouwer heeft als openingsspreker op het Royal Experience Event de deelnemers goed wakker geschud. Sydney heeft onmisbare kennis voor een goede klantbeleving en door de goede voorbeelden is deze kennis heel duidelijk en toepasbaar. Een aanrader voor iedereen die zijn klantbeleving naar een hoger niveau wil tillen.""

Beschikbaarheid en informatie

Sydney Brouwer

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1200 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid