Sydney Brouwer: Klantgericht Leiderschap
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap’. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

Naast zijn werk als spreker en in organisaties is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast en bestuurslid bij Stichting CX Circle, dé onafhankelijke community voor professionals die dagelijks met customer experience bezig zijn.

Onderwerpen van workshops, lezingen en inspiratiesessies van Sydney Brouwer:
– De 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur;
– De transformatie naar een klantgerichte organisatie;
– Het geheim van een legendarische klantbeleving;
– Klantgerichtheid voor managers;
– Klantgericht Leiderschap;
– Geen enthousiaste klanten zonder enthousiaste medewerkers.

Kenmerken van zijn lezingen: Humor, Interactie, hoge energie en vele inspirerende, concrete voorbeelden uit de praktijk.

Taal: Sydney spreekt zowel in het Nederlands als in het Engels.

Over het boek Klantgericht Leiderschap
Elke organisatie is zich bewust van het belang van enthousiaste klanten. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Er worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant op het netvlies heeft. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt dit boek je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Bringing Humanity Back to Business
“De afgelopen decennia zijn bedrijven in mijn ogen te veel gaan focussen op processen, cijfers, percentages en targets. Langzaam zijn ze het menselijke aspect in de relatie met de klant en de relatie met de medewerker uit het oog verloren. Ik geloof er echter ook in dat bedrijven die dit terug weten te brengen, de komende jaren als winnaar uit de bus gaan komen. Dat is dan ook mijn missie: Bringing Humanity Back to Business”

Sydney Brouwer inhuren of boeken voor lezing of workshop?
Sydney Brouwer inhuren of boeken voor lezing of workshop? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Sydney Brouwer SKU UPC Model

Een heldere en inspirerende sessie over kwaliteit, klanttevredenheid en klantgerichtheid met Sydney Brouwer. Veel enthousiaste reacties uit alle lagen

Jun 08, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: HP Valves 

Een heldere en inspirerende sessie over kwaliteit, klanttevredenheid en klantgerichtheid met Sydney Brouwer. Veel enthousiaste reacties uit alle lagen van het bedrijf, met termen als: "duidelijk", "bruikbaar" en "die legt het tenminste goed uit!".


Sydney convinced me that he is one of most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.

Apr 03, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Rotterdam School of Management (Erasmus University) 

Sydney convinced me that he is one of most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.


"Sydney heeft afgelopen December op Emerce Engage gesproken. Hij werd door het publiek beoordeeld en behoorde tot de top 5 van alle sprekers op de dag

Feb 24, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Emerce Engage 

"Sydney heeft afgelopen December op Emerce Engage gesproken. Hij werd door het publiek beoordeeld en behoorde tot de top 5 van alle sprekers op de dag. (24 nationale en internationale sprekers).

Omdat Sydney met zoveel organisaties spreekt (via zijn podcast en interviews) en verschillende organisaties van binnen heeft gezien, is zijn kennis zeer waardevol. Hij durft eerlijk te zijn en houdt op een humoristische wijze bedrijven/CEO's een spiegel voor. Naast het feit dat de inhoud van de presentatie verfrissend is, wordt dit ondersteund door concrete voorbeelden vanuit de praktijk. Hij biedt praktische tips, die je direct kan toepassen binnen jouw organisatie.

Sydney is ook een zeer boeiende spreker. Hij is ervaren, straight to the point, grappig en staat altijd open voor discussie met het publiek. zijn presentatie is een mix van visie, voorbeelden en onderzoek. Door te spelen met verschillende onderdelen van zijn presentatie houdt hij de aandacht van het publiek. Hij toont video's, foto's en stelt vragen aan publiek. Het is echt een dynamische presentatie.

Kortom, ik zou Sydney Brouwer aanraden als spreker voor uw evenement."


5.0 5.0 5 5 Een heldere en inspirerende sessie over kwaliteit, klanttevredenheid en klantgerichtheid met Sydney Brouwer. Veel enthousiaste reacties uit alle lagen van het bedrijf, met termen a Sydney Brouwer
Page:
12