Martin van Kranenburg is één van Nederlands grootste conversiespecialisten met meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van (mobiele) websites. Ontdek tijdens deze online workshop hoe je in korte tijd, met beperkt budget van meer zoekers, boekers maakt en van klanten fans.
Martin spat van je scherm af als hij een online training via Zoom geeft! Energiek, interactief en vol met kennis. Hij nam ons mee in de wereld van Conversie optimalisatie: van strategie naar praktijkcases. Ook tijdens de online training vertaald hij de theorie door naar tips voor elke deelnemer toegespitst op zijn/haar website. Hij checkt ook steeds het energielevel van de deelnemers en past waar nodig de volgorde aan in zijn training.
Gemeente Amersfoort
Wat krijg ik altijd enorm veel energie van Martin! Naast dat hij een expert is op het gebied van persuasieve technieken, conversieoptimalisatie en online marketing, weet hij mensen en organisaties in beweging te krijgen. Martin en ik werken in Amersfoort al bijna tien jaar samen aan een groei van onze mooi stad!
The Attention Group
Martin is een en al energie en zet Mijn denken telkens weer scherper. Opvallend is dat hij altijd (zelfs ongevraagd) ideeën aandraagt en kritisch met mij meekijkt in positionering en kansen binnen onze bedrijven. Heerlijk om mee samen te werken!
Succesvol online ondernemen? Juist in tijden van crisis?
Meer impact maken met je website, mailings, marketing automation, re-marketing of social media-posts?
Van meer zoekers juist boekers maken?
Meer inzicht hoe je met data en kennis van neuromarketing je klant kan beïnvloeden? Zodat je sneller meer succes haalt uit jouw business?
Mooi!
Martin van Kranenburg neemt je tijdens de interactieve workshop NeuromarketingCode mee hoe je bewust het onbewuste brein kan verleiden. Wist je bijvoorbeeld dat 95% van de beslissingen die we nemen onbewust zijn? Aan de hand van de NeuromarketingCode neemt Martin je mee hoe je aandacht kan pakken, vasthouden en sturen.
Over de workshop NeuromarketingCode
Met de NeuromarketingCode bundelt Martin van Kranenburg de kennis van experts zoals o.a. Kahneman, Cialdini en BJ Fogg in één duidelijk overzicht. Je ontdekt hoe je de principes kan vertalen naar de juiste woorden en designs. Vol energie, humor en met praktische tips laat hij je ervaren hoe je, aan de hand van de NeuromarketingCode: B=(MAT)+rU, met kleine aanpassingen binnen 48 uur meer resultaat kan boeken.
De workshop NeuromarketingCode wordt online (incompany) gegeven via Zoom. Na de theorie ga je met elkaar in de breakout rooms aan de slag om ervaringen te delen en te leren van elkaar. Na de workshop ga je met een concreet stappenplan naar huis en kan je direct aan de slag.
De workshopleider
Martin van Kranenburg is één van Nederlands meest gevraagde sprekers en trainers op het gebied van conversie-, personalisatie- en neuromarketing. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van (mobiele) websites. Zo heeft Martin aan de wieg gestaan van de bekende Nederlandse reiswebsites zoals D-reizen en Micazu.
Martin is schrijver van de populaire whitepaper ‘Online beïnvloeden’, waarin hij de principes van de Amerikaanse beïnvloedingsexpert Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Martin is daarnaast partner en ontwikkelaar van de e-learning Schrijven voor het brein, en bestuurslid bij de NIMA community ‘Brein en gedrag’. Martin is bovendien met een 9,16 de best beoordeelde spreker van de Webwinkel Vakdagen 2020 (van ruim 200 sprekers!).
Interesse in de workshop NeuromarketingCode 🧠 voor succesvol online ondernemen?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 – 750 7422. Wij helpen je graag verder.
Martin spat van je scherm af als hij een online training via Zoom geeft! Energiek, interactief en vol met kennis. Hij nam ons mee in de wereld van Conversie optimalisatie: van strategie naar praktijkcases. Ook tijdens de online training vertaald hij de theorie door naar tips voor elke deelnemer toegespitst op zijn/haar website. Hij checkt ook steeds het energielevel van de deelnemers en past waar nodig de volgorde aan in zijn training.
Gemeente Amersfoort
Wat krijg ik altijd enorm veel energie van Martin! Naast dat hij een expert is op het gebied van persuasieve technieken, conversieoptimalisatie en online marketing, weet hij mensen en organisaties in beweging te krijgen. Martin en ik werken in Amersfoort al bijna tien jaar samen aan een groei van onze mooi stad!
The Attention Group
Martin is een en al energie en zet Mijn denken telkens weer scherper. Opvallend is dat hij altijd (zelfs ongevraagd) ideeën aandraagt en kritisch met mij meekijkt in positionering en kansen binnen onze bedrijven. Heerlijk om mee samen te werken!
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.