Marieke Grondstra
Marieke Grondstra is veranderkundige, trainer en coach. Ze leidt haar eigen bedrijf, Generatie STORM, dat generaties wakker schudt en hun dromen waar laat maken zodat de hele organisatie ervan opbloeit. In mei 2012 kwam haar boek ‘Ygenwijs’ uit, waar generatie Y aan het woord is over werken en samenwerken met de andere generaties.

De rol van generaties binnen organisatie ontwikkelingstrajecten is onvoorstelbaar groot. Iedere generatie heeft andere kenmerken en kwaliteiten, en kijkt met een andere bril naar werk. Marieke maakt generaties bewust van hun eigen kracht zodat de talenten van ieder individu en elke werkende generatie effectief ingezet kunnen worden binnen de organisatie. Dat doet ze door generaties samen te brengen en te mobiliseren zodat ze hun eigen leiderschap op pakken en echt impact kunnen hebben.

Marieke Grondstra wil mensen aanmoedigen de wereld mooier achter te laten dan dat ze haar aantroffen, waarbij mensen elkaar inspireren hun dromen na te jagen. Hoe ‘normaler’ het wordt voor alle generaties om met hun talent en passie bezig te zijn, hoe makkelijker het wordt om als individu, generatie, en organisatie echt te ontwikkelen en het verschil te maken.

Persoonlijke missie Marieke Grondstra: Generaties samenbrengen en mobiliseren.

Lees ook haar blog Generatie Y hard getroffen door crisis.

Tariefindicatie: 750 - 1250 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Marieke Grondstra SKU UPC Model

We learned a lot about generation Y today. Now we know what they want in their working life, what they value and what they dislike it is much easier t

Feb 09, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Fluor 

We learned a lot about generation Y today. Now we know what they want in their working life, what they value and what they dislike it is much easier to motivate Gen Y. The interaction between Gen Y and other generations in the working environment has been put under a microscope, and that was very necessary and useful!

It is clear that there are some challenges about working with Gen Y in a classical company structure, and things really need to be updated. We are going to make leeway for this young generation.


5.0 5.0 1 1 We learned a lot about generation Y today. Now we know what they want in their working life, what they value and what they dislike it is much easier to motivate Gen Y. The interact Marieke Grondstra