Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Jorin Dijkstra
Bewaar als favoriet

Jorin Dijkstra

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Jorin leert je hoe je verzuim kan voorkomen door gebruik te maken van haar BAAS-methode. Ze koppelt de mate van verzuim aan de mate van inzetbaarheid. Er ontstaat overzicht en inzicht. Hierdoor schiet jij niet meer met hagel, maar werk je gestructureerd aan een energiek en vitaal team.

Bewaar als favoriet
Ja, ik wil een vrijblijvende aanvraag doen

Klanten Service Federatie

Jorin heeft een waardevolle expertsessie verzorgd voor de leden van de Klantenservice Federatie. Haar manier van kennis overdragen is zeer toegankelijk, en de kennis is direct toepasbaar in de praktijk. De samenwerking met Jorin is uitermate goed verlopen.

Randstad

Jorin heeft voor Randstad gesproken op ons klant event voor ons netwerk uit de klant contact branche. In september 2021 hebben we 50 vakgenoten (van teamleider KCC tot director KCC) bij elkaar gehad om hen te inspireren in het thema \'een 8+ klantbeleving, begint bij een 8+ beleving van je eigen medewerker\'. Op deze bijeenkomst heeft Jorin haar visie op dit thema gegeven. Jorin was een smaakmaker aan de sprekerstafel, met voorbeelden uit haar eigen carrière maakte ze het beeldend en bleven de gasten geboeid. Vanuit Randstad hebben de samenwerking met Jorin heel prettig ervaren, een kundige, professionele spreker. Een belangrijke succesfactor van de dag!

Jorin Dijkstra

Jorin Dijkstra is bedenker van de BAAS-methode, eigenaar van Jorinpact en auteur van het boek ‘Help! Mijn team verzuimt’. Ze adviseert bedrijven over leiderschap en bij het voorkomen van verzuim.

Verzuim is voor vele organisaties al jaren een van de grootste hoofdpijndossiers. Zeker in combinatie met een hoog verloop wordt deze uitdaging steeds groter. Collega’s krijgen het drukker, klanten moeten langer wachten, er worden meer fouten gemaakt en het werkplezier neemt af. Daarnaast kost een zieke medewerker een organisatie gemiddeld zo’n €350,- per dag!

Wat elk bedrijf nodig heeft is een verzuimplan. Hoe voorkom je verzuim en hoe werk je gestructureerd aan een energieke en vitale organisatie. Jorin gelooft er heilig in dat teamleiders de sleutel van succes zijn. Ze ontwikkelde de BAAS-Methode om het voor organisaties -en teamleiders in het bijzonder- eenvoudiger te maken. Koppel de mate van verzuim aan de mate van inzetbaarheid binnen de organisatie en er ontstaat een helder overzicht.

Met de BAAS-methode plaats je je team in vier kwadranten, gebaseerd op hoe:
– staan ze in het leven.
– vitaal ze zijn
– ze functioneren in de werkomgeving.

Resultaat: Je weet precies waar zijn team staat en waar je aandacht aan moet besteden. Op basis van deze prioritering maakt je een plan van aanpak, inclusief acties en interventies. Hierdoor kost verzuim minder moeite en hou je meer tijd over voor de leuk dingen.

Over de lezing van Jorin Dijkstra

De thema’s die aan bod komen tijdens haar lezing:

  • Leiderschap in verzuim
  • Voorkomen van verzuim
  • Duurzame inzetbaarheid
  • Persoonlijk leiderschap

Haar lezingen zijn interactief en zetten aan tot actie. Ze geeft veel praktische tips die je meteen de volgende dag kan toepassen.

Achtergrond Jorin Dijkstra

Jorin heeft meer dan 15 jaar ervaring opgedaan als leider en interimmanager bij diverse bedrijven, waar zij afwisselend verantwoordelijk was voor 500 – 1000  FTE. Toen ze als jonge leidinggevende van 22 jaar startte, had ze nog geen idee wat er allemaal bij kwam kijken om een goede leidinggevende te zijn. Een van de dingen waar zij zich toen echt op verkeek was het onderwerp verzuim. Gaande weg leerde ze dat verzuim kon voorkomen door creatiever te zijn, echt goed te luisteren naar de medewerkers en te kijken in hoeverre de medewerkers wat meer ruimte konden geven. Inmiddels is ze expert in het voorkomen van verzuim door te werken aan jouw persoonlijk leiderschap. Ze heeft hierover ook het boek ‘Help! Mijn team verzuimt‘ geschreven.

Inmiddels helpt ze bedrijven om verzuim de BAAS te zijn én te blijven. Met haar trainingen heeft ze menig organisatie duurzaam geholpen om op een andere manier te kijken naar verzuim. Doordat ze lang met haar poten in de klei heeft gestaan, ziet de valkuilen en weet hoe je die het beste kan omzeilen. Ze is scherp en accepteert geen halve antwoorden. Ze stelt juiste vragen waardoor jij AAN wordt gezet en actief wordt uitgedaagd om goed in de spiegel te kijken.

Geïnteresseerd in een lezing door Jorin Dijkstra?

Heb je vragen over de lezing van Jorin of wil je een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Recensies

Klanten Service Federatie

Jorin heeft een waardevolle expertsessie verzorgd voor de leden van de Klantenservice Federatie. Haar manier van kennis overdragen is zeer toegankelijk, en de kennis is direct toepasbaar in de praktijk. De samenwerking met Jorin is uitermate goed verlopen.

Randstad

Jorin heeft voor Randstad gesproken op ons klant event voor ons netwerk uit de klant contact branche. In september 2021 hebben we 50 vakgenoten (van teamleider KCC tot director KCC) bij elkaar gehad om hen te inspireren in het thema \'een 8+ klantbeleving, begint bij een 8+ beleving van je eigen medewerker\'. Op deze bijeenkomst heeft Jorin haar visie op dit thema gegeven. Jorin was een smaakmaker aan de sprekerstafel, met voorbeelden uit haar eigen carrière maakte ze het beeldend en bleven de gasten geboeid. Vanuit Randstad hebben de samenwerking met Jorin heel prettig ervaren, een kundige, professionele spreker. Een belangrijke succesfactor van de dag!



Beschikbaarheid en informatie Jorin Dijkstra

  • 8,9 op basis van +620 reviews
  • Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
  • Corona annulering = kosteloos verzetten
  • Snel direct contact met deze spreker