Workshop Koude Acquisitie
Ervaar je als commerciële organisatie terughoudendheid om nieuwe klanten te acquireren? Blijven lijsten met prospects vaak onberoerd op het bureau liggen; hebben de commerciële mensen zogenaamd ‘geen tijd’ om afspraken te maken? Kortom: stelt de organisatie koude acquisitie telkens maar weer uit? Dan is de In-company workshop/training ‘Business Blind Date’ een ‘must’ voor je.

‘Business Blind Date’ geeft je als commercieel verantwoordelijke, inzichten in en oplossingen voor zaken waar je tegenaan loopt tijdens het acquireren door middel van koude acquisitie. Het helpt je over de koudwatervrees heen waar veel commerciële mensen last van hebben. Deze In-company workshop brengt je vaardigheden bij om op effectieve wijze, met zelfvertrouwen en plezier, acquisitie te plegen.

In-company workshop
In-company workshops zijn bedoeld voor (grotere) organisaties die meerdere salesmensen in dienst hebben die met (koude) acquisitie bezig zijn en hier succesvoller in willen worden. De duur van een In-company workshop kan variëren van één, tot twee of drie dagdelen.
Op basis van de wensen van de klant wordt een op maat gemaakt programma samengesteld met een mix van koude acquisitie en acquisitie door middel van Social Media.

De programmaonderdelen waaruit gekozen kan worden zijn:
– Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie: de RATRACE
– Omgaan met angst voor afwijzing
– Omgaan met tegenwerpingen
– De ‘assertieve’ secretaresse
– Slim zoeken op internet (Boolean search)
– Linkedin als acquisitie-tool

De twee pijlers van het programma bestaan allereerst uit de ‘Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie: de RATRACE’:
Research (De voorbereidingen)
Ander Centraal (De gespreksstructuur)
Timing (Goede en slechte tijden om te bellen)
Rapport (De klik krijgen met iemand)
Afspraak verkopen (Je uiteindelijke doel)
Concentratie (Omstandigheden optimaliseren)
Enthousiasme (Geloven in jezelf en je product)

De tweede pijler is LinkedIn als acquisitie-tool.
LinkedIn is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een geweldig hulpmiddel om je (koude) acquisitie op te warmen, maar de meeste (commerciële) mensen weten niet hoe ze dat kunnen gebruiken. Tijdens deze 3 – 3,5 uur durende workshop cq training gaan we uitgebreid in op wat LinkedIn zoal te bieden heeft op acquisitie-gebied. Lees meer

Tijdsduur: 3 (losse) dagdelen (13.00-17.00/30 u.)
Groepsgrootte: optimaal aantal is 8, maximaal 10

De workshopleider van de workshop koude acquisitie
De workshop wordt gegeven door drs. Victor Bonke. Victor Bonke is in Nederland één van de zeer weinige specialisten op het gebied van koude acquisitie, oftewel de telefoon pakken en een prospect bellen die je nog helemaal niet kent… Voor menigeen is dit zogenaamde ‘koud bellen’ een ware nachtmerrie. Victor Bonke is in staat om dit weerbarstige onderwerp op een humoristische, herkenbare en vooral pragmatische manier aan deelnemers van zijn workshops over te dragen. Na afloop willen deelnemers en direct mee aan de slag. Victor is tevens auteur van de bestseller ‘Koud bellen: brrr…’

Interesse in de workshop koude acquisitie of heeft u een vraag?
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Tariefindicatie: 250 - 750 Euro / Boven 4000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field