Op zoek naar een inspirerende workshop voor jouw (online) bijeenkomst?

Workshop Koude acquisitie
Bewaar als favoriet

Workshop Koude Acquisitie

Tariefindicatie: Tarief op aanvraag

Deze workshop geeft je inzichten in -en praktische oplossingen voor- zaken waar je tegenaan loopt tijdens het plegen van koude acquisitie. Het helpt je over de koudwatervrees en uitstelgedrag heen waar veel commerciële mensen last van hebben. Deze training brengt je vaardigheden bij om met zelfvertrouwen en plezier acquisitie te plegen.

Workshop Koude Acquisitie

Ervaar je als commerciële organisatie terughoudendheid om nieuwe klanten te acquireren? Blijven lijsten met prospects vaak onberoerd op het bureau liggen; hebben de commerciële mensen zogenaamd ‘geen tijd’ om afspraken te maken? Kortom: stelt de organisatie koude acquisitie telkens maar weer uit? Dan is deze workshop ‘koude acquisitie’ een ‘must’ voor je.

Deze workshop geeft je als commercieel verantwoordelijke in een B2B-omgeving, inzichten in en praktische oplossingen voor zaken waar je tegenaan loopt tijdens het plegen van koude acquisitie. Het helpt je over de koudwatervrees en uitstelgedrag heen waar veel commerciële mensen last van hebben. Deze workshop brengt je vaardigheden bij om op effectieve wijze, met zelfvertrouwen en plezier, acquisitie te plegen.

Over de workshop Koude Acquisitie

Deze workshop is bij uitstek geschikt voor (grotere) organisaties die meerdere salesmensen in dienst hebben die met (koude) acquisitie bezig zijn en hier succesvoller in willen worden. De duur van een workshop kan variëren van één tot drie dagdelen.

Op basis van de wensen van de klant wordt een op maat gemaakt programma samengesteld, waarbij de kern van de training gaat over de ‘Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie: samengevat in: de ‘RATRACE’.

Research (De voorbereidingen)
Ander Centraal (De gespreksstructuur)
Timing (Goede en slechte tijden om te bellen)
Rapport (De klik krijgen met iemand)
Afspraak verkopen (Je uiteindelijke doel)
Concentratie (Omstandigheden optimaliseren)
Enthousiasme (Geloven in jezelf en je product)

Tijdsduur: 1 – 2 (losse) dagdelen

Het mogelijk derde dagdeel bestaat uit ‘LIVE-calling’. De deelnemers gaan live bellen met prospects, gebruikmakend van het geleerde in de training. De trainer geeft hierbij ter plekke feedback op de gesprekken. Dit wordt vaak als eng en confronterend gezien maar tegelijk als het moment waarop de theorie in de praktijk kan worden toegepast.

Groepsgrootte: maximaal 10 deelnemers

De trainer

De training wordt gegeven door drs. Victor Bonke. Victor Bonke is in Nederland één van de zeer weinige specialisten op het gebied van koude acquisitie, oftewel de telefoon pakken en een prospect bellen die je nog helemaal niet kent… Voor menigeen is dit zogenaamde ‘koud bellen’ een ware nachtmerrie. Victor is in staat om dit weerbarstige onderwerp op een humoristische, herkenbare en vooral pragmatische manier aan deelnemers van zijn trainingen over te dragen. Na afloop willen deelnemers er direct mee aan de slag gaan.

Interesse in de in-company training koude acquisitie of heeft u een vraag?

Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 – 750 74 22. Wij denken graag met je mee.

Bewaar als favoriet

Talen: Nederlands

Beoordelingen

Beschikbaarheid en informatie

Workshop Koude Acquisitie

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1200 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid