Iedereen heeft termen als kunstmatige intelligentie, Internet of Things, 5G en blockchain technologie wel eens gehoord of gelezen. Maar wat betekenen deze woorden nu precies in de praktijk? En wat kan je er mee en wat heb je eraan? Dat leer je in deze workshop.
De snelheid waarmee technologie zich ontwikkelt en daarmee de impact op ons leven en werk is bijna niet voor te stellen en bij te houden. De toepassingen die nu al mogelijk zijn en de wijze waarop wij hiermee om gaan bepalen in grote mate het verschil tussen winnen en verliezen. In de workshop ‘Future Technologies’ word jij door trendspecialist Chris van Vleuten geïnspireerd én gemotiveerd om het optimale resultaat te verkrijgen uit jouw carrière en leven.
Inhoud workshop Future Technologies
In de workshop ‘Future Technologies’ word jij meegenomen in de geheimen en vooral in de mogelijkheden die relatief nieuwe technologische mogelijkheden (zoals blockhain, chatGTP, Big Data, A.I. en Internet of Things) te bieden hebben. In het eerste deel van de workshop wordt in begrijpelijke taal uitgelegd wat deze nieuwe zaken nu precies betekenen en wat er mee mogelijk is. De voorbeelden worden vooral visueel gemaakt met behulp van fascinerende video’s en afbeeldingen. Creativiteit, interactiviteit en humor zijn terugkerende thema’s gedurende het hele programma.
In het tweede deel van de workshop gaan de deelnemers vooral zelf aan de slag met datgene waardoor zij geïnspireerd zijn geraakt. De kennis uit het eerste deel wordt ingezet om toepassingen te bedenken en te vinden die aansluiten op jouw dagelijkse werkzaamheden en activiteiten. En dit zijn zeker niet alleen zakelijke toepassingen.
Na het volgen van deze workshop zal jij op een nieuwe manier tegen de actualiteit aankijken en positief gemotiveerd zijn om jouw wereld en die van anderen beter en mooier te maken.
Praktische gegevens van de workshop Future Technologies
Duur: 3 uur met twee korte pauzes van ieder 5 minuten. Locatie: Het programma kan zowel online als offline plaatsvinden. Aantaldeelnemers: maximaal 40 personen Doelgroep: Deze workshop is geschikt voor praktische wereldverbeteraars en communicatie-, sales- en marketingprofessionals. Andere varianten: Chris kan tevens het programma ‘The Future of Advertising‘ en ‘The Future of ecommerce‘ voor jouw team of organisatie verzorgen. Tijdens deze workshop krijg je volop nieuwe inzichten in nieuwe verdien- en advertentiemodellen.
Over workshopleider Chris van Vleuten
Chris van Vleuten is media-ondernemer, trendspecialist en trainer en heeft meer dan 30 jaar ervaring in het bedrijfsleven in binnen- en buitenland. Chris is gefascineerd door nieuwe technologie en de praktische toepassing hiermee.
Geïnteresseerd in de workshop Future Technologies?
Neem voor meer informatie contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.