Michiel is een energieke leider, verhalenverteller en strategieontwerper. Hij inspireert bedrijven en individuen om te ontwerpen voor strategie en innovatie. Daarbij is de rol van zowel het individu als de organisatie, die juiste omgeving creëert, cruciaal. Michiel gebruikt pakkende voorbeelden uit verschillende industrieën, inspiratie uit verschillende businesmodellen en gaat samen met het publiek op zoek naar een inspirerende en energieke sessie vol met aha-momenten.
Michiel is een energieke leider, verhalenverteller en strategieontwerper. Hij inspireert bedrijven en individuen om te ontwerpen voor strategie en innovatie. Daarbij is de rol van zowel het individu als de organisatie, die juiste omgeving creëert, cruciaal. Michiel gebruikt
pakkende voorbeelden uit verschillende industrieën, inspiratie uit verschillende businesmodellen en gaat samen met het publiek op zoek naar een inspirerende en energieke sessie vol met aha-momenten.
Hoe blijf je relevant, als bedrijf en als persoon? Niet achterop raken maar winnen in deze veranderende wereld. Naast de dagelijkse executie erachter komen wat het volgende is waar je waarde kan toevoegen? Hoe kan je de verschuiving maken naar een andere manier van denken en doen? Ontwerp denken en doen. Dit zijn de vragen die centraal staan in de keynotes van Michiel.
Onderwerpen
Strategie
Innovatie
Business modeling
Impact maken
Leiderschap
Marketing
Digitale transformative
Ondernemerschap
Sociale innovatie
Trendwatching
Achtergrond
Na het opzetten van een startup ging Michiel bij Microsoft werken om corporate ervaring op te doen. Een reis waar hij 15 jaar over heeft gedaan waarin hij verschillende sales- en marketingfuncties bekleedde. In zijn laatste functie was hij onderdeel van het Nederlandse Senior Leadership Team en direct verantwoordelijk voor de strategische bedrijfs- en marketingplanning voor alle ERP & CRM-oplossingen. In deze tijd raakte Michiel ervan overtuigd dat je veel van je werkgewoontes moet afleren om relevant te blijven. Dat je jouw strategie en innovatie moet ontwerpen en adaptief moet zijn om waardeproposities naar echte waarde om te zetten.
Hij is sinds 2016 werkzaam bij Business Models Inc., als een strategie-ontwerper, om deze aanpak te verdiepen en ook vooral om deze benadering met anderen te delen. Zijn technologische, business, creatieve als ook marketingachtergrond vormen een interessante mix voor nieuwe inzichten en zinvolle interactie. Michiel zit ook in verschillende adviesraden bij startups om hen te helpen uitblinken.
Interesse in een lezing van Michiel Hoogenboom?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 – 750 7422.
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.