Workshop Personal Branding
Personal Branding, ook wel herkenbare meerwaarde genoemd. Personal branding is het jezelf als merk presenteren aan anderen, waarbij je positieve beelden en associaties oproept. De essentie van personal branding is om anderen van dienst zijn. Je werkt niet aan je persoonlijk merk om je ‘grote ik’ op de kaart te zetten, maar om anderen te helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen, die jouw persoonlijk aangaan.

Bij een workshop personal branding kan er worden ingegaan op verschillende onderdelen. Zo leer je onder meer hoe je een sterk persoonlijk merk kunt ontwikkelen. Het begint met een inventarisatie van de eigenschappen, ambities, drijfveren, kwaliteiten en talenten die je als professional onderscheidend kunnen maken in je markt.

Wanneer je persoonlijke merk op deze wijze helder in kaart is gebracht, zet je de stap naar buiten door jezelf op’merk’elijk te profileren met een goed verhaal en gericht gebruik van sociale media.

DeSpreker.nl werkt samen met de beste workshopleiders op het gebied van personal branding.

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22 voor een voorstel voor een workshop personal branding.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers

  • Workshop Pitchen en Personal Branding

    Hoe ‘verkoop’ jij jezelf als merk? Wat is jouw reputatie? Wat is jouw doorslaggevende kracht en unieke talent? Hoe maak jij het verschil? En hoe wordt jij door de ander ervaren? Mogen mensen je? Geloven mensen je? Al deze vragen worden behandeld en beantwoord in een zeer effectieve gedragstraining die gebaseerd is op de kunst van het Pitchen en Personal Branding.

     

  • Workshop Internal Branding

    In de workshop geeft Marc van Eck het denken over merken een nieuwe impuls door het belang van het merk aan te tonen voor de dagelijkse praktijk van directies, managers en medewerkers van zowel profit als non-profit organisaties. Hij inspireert de deelnemers door te laten zien wat er kan gebeuren als je het merk als kompas gebruikt in alle facetten van de organisatie.