Workshop Het succes van Internal Branding met de merk als kompas
Bedrijven zijn bewezen succesvoller als ze werken vanuit dát wat ze uniek maakt: hun identiteit en overtuiging, ofwel hun merk. Door het merk als kompas te gebruiken werk je niet alleen aan een sterk merk, maar ook aan een sterke en trotse organisatie!

In de workshop geeft Marc van Eck het denken over merken een nieuwe impuls door het belang van het merk aan te tonen voor de dagelijkse praktijk van directies, managers en medewerkers van zowel profit als non-profit organisaties. Hij inspireert de deelnemers door te laten zien wat er kan gebeuren als je het merk als kompas gebruikt in alle facetten van de organisatie. Want zo stelt hij: “buiten winnen, begint binnen”.

In de interactieve workshop leer je wat de belangrijkste succesfactoren van Internal Branding zijn, gevoed door veel praktijkvoorbeelden. Samen met de andere deelnemers vertaal je deze  succesfactoren direct naar je eigen organisatie.

Tijdsduur: dagdeel (circa 3 uur)
Groepsgrootte: 4-40 personen

De Workshopleider van de workshop Het succes van Internal Branding | merk als kompas:
Workshopleider is Marc van Eck. Marc van Eck is managing partner van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en is tevens internationaal een veelgevraagd topspreker die snel tot de kern komt en je raakt. Van Eck heeft de gave om groepen tot 1000 man van de eerste tot de laatste minuut te boeien met zijn lezingen en workshops. Hij gebruikt hierbij altijd veel humor en beeldende voorbeelden die iedereen aanspreken en beklijven.Marc van Eck is auteur van onder andere ‘Business Plan op 1 A4; word succesvol met OGSM’ en het boek ‘Internal Branding in de praktijk, het merk als kompas’ dat door het Tijdschrift van Marketing uitgeroepen is tot het beste marketingboek van 2008. Een vervolg op het boek is in de maak, ‘Het succes van Internal Branding’.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field