In de workshop geeft Marc van Eck het denken over merken een nieuwe impuls door het belang van het merk aan te tonen voor de dagelijkse praktijk van directies, managers en medewerkers van zowel profit als non-profit organisaties. Hij inspireert de deelnemers door te laten zien wat er kan gebeuren als je het merk als kompas gebruikt in alle facetten van de organisatie.
Workshop Het succes van Internal Branding met de merk als kompas
Bedrijven zijn bewezen succesvoller als ze werken vanuit dát wat ze uniek maakt: hun identiteit en overtuiging, ofwel hun merk. Door het merk als kompas te gebruiken werk je niet alleen aan een sterk merk, maar ook aan een sterke en trotse organisatie!
In de workshop geeft Marc van Eck het denken over merken een nieuwe impuls door het belang van het merk aan te tonen voor de dagelijkse praktijk van directies, managers en medewerkers van zowel profit als non-profit organisaties. Hij inspireert de deelnemers door te laten zien wat er kan gebeuren als je het merk als kompas gebruikt in alle facetten van de organisatie. Want zo stelt hij: “buiten winnen, begint binnen”.
In de interactieve workshop leer je wat de belangrijkste succesfactoren van Internal Branding zijn, gevoed door veel praktijkvoorbeelden. Samen met de andere deelnemers vertaal je deze succesfactoren direct naar je eigen organisatie.
Tijdsduur: dagdeel (circa 3 uur)
Groepsgrootte: 4-40 personen
De Workshopleider van de workshop Het succes van Internal Branding | merk als kompas:
Workshopleider is Marc van Eck. Marc van Eck is managing partner van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en is tevens internationaal een veelgevraagd topspreker die snel tot de kern komt en je raakt. Van Eck heeft de gave om groepen tot 1000 man van de eerste tot de laatste minuut te boeien met zijn lezingen en workshops. Hij gebruikt hierbij altijd veel humor en beeldende voorbeelden die iedereen aanspreken en beklijven.Marc van Eck is auteur van onder andere ‘Business Plan op 1 A4; word succesvol met OGSM’ en het boek ‘Internal Branding in de praktijk, het merk als kompas’ dat door het Tijdschrift van Marketing uitgeroepen is tot het beste marketingboek van 2008. Een vervolg op het boek is in de maak, ‘Het succes van Internal Branding’.
Interesse in de workshop internal branding of heeft u een vraag?
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.