Waarom zou het normaal zijn om negatief gedrag de overhand te laten krijgen? Wat is de (onderlinge) rol van de medewerker op de vloer? Hoe staat u daar in als manager en leider? Deze vragen worden beantwoord in De Anti-klaag Workshop. Je ontdekt hoe je ongecontroleerd klaaggedrag in de kiem smoort en het probleem precies in beeld brengt.
Een greep uit de reacties van de presentatie anti-klagen ( met een gemiddelde score van 8,3)
Het was alsof je een spiegel kreeg voorgeschoteld, heel herkenbaar. Open, ruimte voor elkaar, interactie, tips en handvaten. Van de eerste tot de laatste minuut ben ik geboeid geweest door je verhaal, de snelheid, de herkenbare voorbeelden en de humor waarmee alles aan elkaar zat!. Het was een geweldige training; veel eye-openers. Sterk was het betrekken van de toehoorders bij het verhaal en de ondersteuning met duidelijke voorbeelden, die heel herkenbaar zijn.
UMC Groningen
Ik heb Bart Flos tijdens zijn presentaties/trainingen ervaren als een inspirator en een enthousiaste motivator. Met zijn anti-klaagboek heeft hij een goed en prikkelend verhaal neergezet. Je kunt Bart beschrijven maar eigenlijk is het veel beter hem mee te maken.
“De kracht van Anti-klagen, vergroot uw probleemoplossend vermogen en verminder het geklaag op de werkvloer”
Verminder het geklaag op de werkvloer met anti-klagen! Met de kracht van anti-klagen veegt u de vloer aan met notoire zware klagers. Waarom zou het normaal zijn om negatief gedrag de overhand te laten krijgen? Wat is de (onderlinge) rol van de medewerker op de vloer? Hoe staat u daar in als manager en leider? Dat gaan we allemaal ontdekken in deze inspirerende workshop. Ieder blok heeft voldoende ruimte voor theorie, praktijk, discussie en uitwisseling van ervaringen.
Meer weten? Download nu de brochure van de Anti-klaag Workshop!
Tijdsduur: De workshop duurt in principe één dag (van 09:00 – 17:00u) maar kan ook worden aangepast naar een halve dag of bijvoorbeeld zes uur. De dagprogramma’s staan gedetailleerd beschreven in de brochure.
Groepsgrootte: 5-25 personen. Voor grotere groepen: informeer naar de mogelijkheden.
De workshopleider van De Anti-Klaag workshop
De workshop wordt gegeven door Bart Flos. Flos schreef één van de best verkochte managementboeken: ‘Het Anti-klaagboek – eerste hulp bij zeuren en zaniken’. In zijn workshops bundelt hij een solide theoretisch fundament met ruim 25 jaar ervaring als project-, verander- en crisismanager.
Interesse in de De Anti-klaag Workshop of heb je een vraag?
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 – 750 74 22.
Een greep uit de reacties van de presentatie anti-klagen ( met een gemiddelde score van 8,3)
Het was alsof je een spiegel kreeg voorgeschoteld, heel herkenbaar. Open, ruimte voor elkaar, interactie, tips en handvaten. Van de eerste tot de laatste minuut ben ik geboeid geweest door je verhaal, de snelheid, de herkenbare voorbeelden en de humor waarmee alles aan elkaar zat!. Het was een geweldige training; veel eye-openers. Sterk was het betrekken van de toehoorders bij het verhaal en de ondersteuning met duidelijke voorbeelden, die heel herkenbaar zijn.
UMC Groningen
Ik heb Bart Flos tijdens zijn presentaties/trainingen ervaren als een inspirator en een enthousiaste motivator. Met zijn anti-klaagboek heeft hij een goed en prikkelend verhaal neergezet. Je kunt Bart beschrijven maar eigenlijk is het veel beter hem mee te maken.
Beschikbaarheid en informatie De Anti-klaag Workshop
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.