Webinar Digital Convenience

Digital convenience is de nieuwe norm. In de afgelopen 10 jaar kon je als bedrijf het verschil maken met het beste digitale gebruikersgemak. Nu is het een minimumvereiste. Als je digitaal gebruikersgemak kunt bieden aan je klanten: mooi! Schiet je daarin tekort, dan boek je achterstand op je concurrenten die dat wel bieden. Wat gaan klanten verwachten als goede service en digitaal gebruikersgemak de norm zijn? In zijn webinar ‘Digital Convenience’ licht Steven van Belleghem de ontwikkelingen toe op het gebied van digitaal gebruikersgemak. En geeft hij suggesties hoe je hier als organisatie op in kan spelen.

De vraag is nu: Hoe kun je als bedrijf nog wèl het verschil maken? Volgens Van Belleghem kan dat op twee manieren. De eerste is inspelen op de dromen en ambities van individuele consumenten. Niet meer in kaart brengen hoe je als bedrijf je verkoopproces kan optimaliseren om het leven van de klant te begrijpen. Maar de klant ècht centraal stellen en waarde toevoegen op de gebieden waarop hij problemen ondervindt. Met andere woorden een transitie maken van customer journeys naar life journeys. De tweede manier om verschil te maken, is het (nog meer) creëren van maatschappelijke meerwaarde. Het wordt belangrijk hoe je als bedrijf met nieuwe technologie, politieke veranderingen, klimaatverandering en globale gezondheidszorg omgaat. Ook dit wordt een deel van customer experience. We zullen evolueren van authentieke naar verantwoordelijke bedrijven.

Over Steven van Belleghem

Steven van Belleghem is een bekende internationale spreker die wereldwijd al in meer dan 40 landen keynote presentaties heeft gegeven. Van Belleghem is een grote speler binnen de transformerende markt van klantrelaties en de toekomst van marketing. Kortom, een expert in het inspireren en stimuleren van bedrijven om zich op de klant te richten in deze veranderde en veelal digitale wereld.

Naast spreker is Steven ook ondernemer, hij is mede-oprichter van Nexxworks en Snackbytes. Ook schreef van Belleghem wel 4 boeken, allen bestsellers met wereldwijd meer dan 120,000 verkochte exemplaren. Waaronder: ‘When digital becomes human’; ‘customers the day after tomorrow’; ‘The conversation company’.

Webinar ‘Digital Convenience’ boeken

Heb je interesse in het webinar ‘Digital Convenience’ van Steven van Belleghem? Neem dan vrijblijvend contact op via 072 – 750 74 22 of via het contactformulier. Wij helpen je graag verder.

Schrijf een recensie

Schrijf nu een recensie


Verstuur jouw review
* Verplicht veld



Beschikbaarheid en informatie Webinar Digital Convenience

  • Selecteer spreker(s) of vul in bij aanvullende informatie.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.