In zijn webinar ‘Digital Convenience’ licht Steven van Belleghem de ontwikkelingen toe op het gebied van digitaal gebruikersgemak. En geeft hij suggesties hoe je hier als organisatie op in kan spelen.
Digital convenience is de nieuwe norm. In de afgelopen 10 jaar kon je als bedrijf het verschil maken met het beste digitale gebruikersgemak. Nu is het een minimumvereiste. Als je digitaal gebruikersgemak kunt bieden aan je klanten: mooi! Schiet je daarin tekort, dan boek je achterstand op je concurrenten die dat wel bieden. Wat gaan klanten verwachten als goede service en digitaal gebruikersgemak de norm zijn?
In zijn webinar ‘Digital Convenience’ licht Steven van Belleghem de ontwikkelingen toe op het gebied van digitaal gebruikersgemak. En geeft hij suggesties hoe je hier als organisatie op in kan spelen. De vraag is nu: Hoe kun je als bedrijf nog wèl het verschil maken? Volgens Van Belleghem kan dat op twee manieren.
De eerste is inspelen op de dromen en ambities van individuele consumenten. Niet meer in kaart brengen hoe je als bedrijf je verkoopproces kan optimaliseren om het leven van de klant te begrijpen. Maar de klant ècht centraal stellen en waarde toevoegen op de gebieden waarop hij problemen ondervindt. Met andere woorden een transitie maken van customer journeys naar life journeys.
De tweede manier om verschil te maken, is het (nog meer) creëren van maatschappelijke meerwaarde. Het wordt belangrijk hoe je als bedrijf met nieuwe technologie, politieke veranderingen, klimaatverandering en globale gezondheidszorg omgaat. Ook dit wordt een deel van customer experience. We zullen evolueren van authentieke naar verantwoordelijke bedrijven.
Over Steven van Belleghem
Steven van Belleghem is een bekende internationale spreker die wereldwijd al in meer dan 40 landen keynote presentaties heeft gegeven. Van Belleghem is een grote speler binnen de transformerende markt van klantrelaties en de toekomst van marketing. Kortom, een expert in het inspireren en stimuleren van bedrijven om zich op de klant te richten in deze veranderde en veelal digitale wereld.
Naast spreker is Steven ook ondernemer, hij is mede-oprichter van Nexxworks en Snackbytes. Ook schreef van Belleghem wel 4 boeken, allen bestsellers met wereldwijd meer dan 120,000 verkochte exemplaren. Waaronder: ‘When digital becomes human’; ‘customers the day after tomorrow’; ‘The conversation company’.
Webinar ‘Digital Convenience’ boeken
Heb je interesse in het webinar ‘Digital Convenience’ van Steven van Belleghem? Neem dan vrijblijvend contact op via 072 – 750 74 22 of via het contactformulier. Wij helpen je graag verder.
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.