Tim Meuleman
Tim Meuleman is Managing Partner bij C2B, een veelgevraagd spreker, en staat momenteel op de 27e plaats van Best Young Professionals van Nederland. Met zijn boek De C2B revolutie heeft hij de PIM Marketing literatuurprijs gewonnen voor het beste marketingboek van 2011.

Tim Meuleman: “De meesten zien hun klant als afzetmarkt. Dat is kortzichtig, want ze zijn natuurlijk zo veel meer. In plaats van vechten om de kopende consument, zouden organisatie eens moeten nadenken wat ze kunnen betekenen voor de –nog veel waardevollere- creërende consument.”

Tim Meuleman spreekt over een grote verschuiving die gaande is: organisaties staren zich dood hoe ze hun klant tot verkopen kunnen overhalen (B2C of B2B), onder het motto: de klant is koning. Maar de consument is meer dan dat. Hij is bereid je marketeer, innovator, klankbord, micro-consultant, en zelfs het middelpunt van je organisatie te zijn. Tim vertelt hoe je mee kan en moet gaan in deze verschuiving. Tim’s grootste ambitie is om de business as we know it om te kantelen. “Er is zo veel meer mogelijk, zodra bedrijven zich open stellen en mensen van buiten betrekken bij vraagstukken en uitdagingen!”

Anderen over Tim en zijn verhaal:

  •  “Een visie hoe marketing zich de komende jaren zal moeten veranderen, maar ook heel praktisch en concreet handvaten hoe we hier mee om moeten gaan” Hans Molenaar, Voorzitter Jury Marketing Literatuurprijs
  • “Thought Leader in crowdsourcing.” Tim Jansen TEDx Amsterdam
  • “Diepgravend en een must voor de marketeer” Max Kohnstamm, SRM opleidings institute.
  •  “Een dynamisch verhaal vol voorbeelden die je aan het denken zet. Inspirerend en leuk.” Laura Buskens, Alumni Officer Maastricht Univesity.

 

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field