Susanne Piët
Susanne Piët is psycholoog, met als specialisaties communicatie en emoties. Susanne Piet schrijft boeken, zij adviseert en zij coacht. Zij helpt personen, groepen en organisaties bij het ontwikkelen van een strategie voor de toekomst. Dat zijn CEO’s of architecten of designers of all of The above. Haar presentaties zijn origineel, creatief, vol kennis en ervaring. Ze inspireert menigeen.

Voor als je wilt weten waar we staan en waar het heen gaat. Wie gaan we worden? Welke fenomenen worden relevant? Susanne huurt u in voor workshops, expertmeetings, voorzitterschap en presentaties.

Domeinen:
– toekomst trends
– motivatie
– omgaan met veranderingen
– visie op ontwikkeling markt en samenleving.

Mogelijke titels:
Het Nieuwe Samen. Oud voor nieuw of andersom. Dilemma s om te lachen.
De Markt van Zorg. Hoe ben je tegenwoordig een Goed Mens. Stemmingsmanagement.

Voor als je wilt weten waar we staan en waar het heen gaat. Wie gaan we worden? Welke fenomenen worden relevant? Workshops, expertmeetings, voorzitterschap en presentaties

Persoonlijke missie Susanne Piët: Keep Man Kind

Susanne Piët inhuren of boeken voor lezing of workshop?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers

  • Adjiedj Bakas

    Adjiedj Bakas is een veelgevraagd spreker (circa 200 lezingen per jaar) en dagvoorzitter op congressen, strategiesessies en andere gelegenheden. Bakas geldt als boeiend, prikkelend, visionair, humoristisch en inspirerend. Hij spreekt onder meer over trends binnen de economie, technologie, voeding, overheid, zorg, arbeidsmarkt, spiritualiteit, liefde.

     

  • Peter Heshof

    Wil je een inspirerend verhaal over de veranderende Tijdgeest en wat deze trends betekenen voor klant en merk? Dan ben je bij tijdgeest-watcher en strateeg Peter Heshof aan juiste adres. Zijn heldere inzichten komen uit zijn Tijdgeest onderzoek en opdrachten, zoals voor Unilever, Rabobank, Hema, Facilicom, NCRV en Eneco.

     

  • Christine Boland

    Christine Boland is ruim twintig jaar werkzaam als trendanalist en consultant in consumententrends voor de retail, vastgoed, mode en media-industrie. Haar grote kracht is dat zij op heldere wijze maatschappelijke trends en ontwikkelingen analyseert en in kaart brengt. Zij weet die ontwikkelingen te destilleren die relevant zijn.

     

  • Hilde Roothart

    Overzichtelijke informatie en overtuigende inspiratie voor creatie en innovatie. Dat is wat Hilde Roothart, trendwatcher en oprichter van Trendslator, te bieden heeft. Ze doet onderzoek naar de stemming in de markt, bij de consument en in de maatschappij en laat zien wat de kansen en mogelijkheden zijn voor de vertaling ervan naar markten en merken.