Rudolf Juliet
Rudolf Juliet (trainer / ondernemer) verzorgt deze sessie over klantgerichter werken in de zorg. Vanaf oktober 2008 ligt hij 91 dagen in het ziekenhuis. Hij kan niet meer bewegen, niet meer praten en niet meer ademhalen. Hij wordt behandeld voor het Guillian-Barré Syndroom (GBS) door neurologen, KNO artsen, ergotherapeuten, chirurgen, verpleegkundigen, fysiotherapeuten, logopedisten, revalidatieartsen, geestelijk verzorgers en psychologen.

Tijdens riskante behandelingen – van meer dan 150.000 euro – laat het personeel te vaak kansen liggen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving: “En nu niet meer op die bel drukken, want ik kom echt niet terug! Wees een vent!” Zijn deze hulpverleners kwaadaardig? Zijn ze ongevoelig? Of realiseren ze zich niet wat de impact is van hun gedrag op de beleving van de ander?

Reactie van deelnemer op een sessie van Rudolf Juliet: “Fijne manier van communicatie. Veel kennis van de theorie, welke je voor ons goed in praktijkcases en oplossingen omzet. Goed ingeleefd in onze problematiek. Je eigen verhalen en voorbeelden spreken tot de verbeelding. Het was top, intensief, leerzaam, confronterend, leuk en energieverhogend.” Martin Zitter, Accountmanager Freecom.

Persoonlijke missie Rudolf Juliet: Communicatiekracht en inlevingsvermogen vergroten, Zodat teams écht contact maken en beter samenwerken.

Tariefindicatie: 1250 - 2000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field