Rudolf Juliet verzorgt sessies over klantgerichter werken in de zorg. Personeel laat te vaak kansen liggen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Rudolfs missie is om communicatiekracht en inlevingsvermogen te vergroten, zodat teams écht contact maken en beter samenwerken.
Rudolf Juliet
Rudolf Juliet (trainer / ondernemer) verzorgt deze sessie over klantgerichter werken in de zorg. Vanaf oktober 2008 lag hij 91 dagen in het ziekenhuis. Hij kan niet meer bewegen, niet meer praten en niet meer ademhalen. Hij wordt behandeld voor het Guillian-Barré Syndroom (GBS) door neurologen, KNO artsen, ergotherapeuten, chirurgen, verpleegkundigen, fysiotherapeuten, logopedisten, revalidatieartsen, geestelijk verzorgers en psychologen.
Tijdens riskante behandelingen – van meer dan 150.000 euro – laat het personeel te vaak kansen liggen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving: “En nu niet meer op die bel drukken, want ik kom echt niet terug! Wees een vent!” Zijn deze hulpverleners kwaadaardig? Zijn ze ongevoelig? Of realiseren ze zich niet wat de impact is van hun gedrag op de beleving van de ander?
Reactie van deelnemer op een sessie van Rudolf Juliet:
“Fijne manier van communicatie. Veel kennis van de theorie, welke je voor ons goed in praktijkcases en oplossingen omzet. Goed ingeleefd in onze problematiek. Je eigen verhalen en voorbeelden spreken tot de verbeelding. Het was top, intensief, leerzaam, confronterend, leuk en energieverhogend.” Martin Zitter, Accountmanager Freecom.
Persoonlijke missie Rudolf Juliet: Communicatiekracht en inlevingsvermogen vergroten, Zodat teams écht contact maken en beter samenwerken.
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.