Robert van Meer
“A rockstar!” (Thierry Pilette, TEDx LouvainLaNeuve), “Thought Leader” (Tim Jansen, TEDx Amsterdam), “een visionair” (Hans Molenaar, Voorzitter Jury Marketing Literatuurprijs) “een must voor elke marketeer” (Max Kohnstamm, Tijdschrift voor Marketing), “Inspirerend” (Laura Buskens, Maastricht University), maar ook de “jongste goeroe die we ooit ons podium gehad hebben” goeroe-lezingen SRM instituut.

Robert van Meer is een van de jongste sprekers die nu de grote podia betreedt. Hij spreekt rebellig over een revolutie die over het bedrijfsleven rolt. Tot hiervoor moesten beslissers en beleidsmakers altijd een weg kiezen tussen twee uitersten: een boodschap eenzijdig zenden naar het grote publiek of met kleine groepen werken. We leefden in een wereld met heel veel ruis. Maar vandaag kan onderzoek, innovatie, en merkbouw direct met de klant worden gedaan. Niet alleen omdat dit technologisch steeds eenvoudiger en kostenefficiënter kan. Maar ook omdat mens wil participeren. De ruis is weg.

Robert vertelt vol passie over deze verschuiving en haar de impact op de zorg, politiek, economie, burgerveiligheid, werkgelegenheid, en alle belangrijke thema’s in ons leven.

Robert van Meer is een van de kartrekkers geweest die de filosofie van crowdsourcing in Nederland heeft geïntroduceerd. Hij is managing partner bij C2B, prijswinnend auteur (Beste Marketingboek 2011), en betrokken bij verschillende start-ups, bij veel grote projecten van multinationals en bij enkele business schools.

Schrijf een recensie

Schrijf nu een recensie


Verstuur jouw review
* Verplicht veld



Beschikbaarheid en informatie Robert van Meer

  • Selecteer spreker(s) of vul in bij aanvullende informatie.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.