“De meesten zien hun klant als afzetmarkt. Dat is kortzichtig, want ze zijn natuurlijk veel meer. In plaats van vechten om de kopende consument, zouden organisatie eens moeten vechten om de –nog veel waardevollere- creërende consument.” Robert van Meer vertelt hoe je mee kan en moet gaan in deze revolutie in de marketing.
Robert van Meer “A rockstar!” (Thierry Pilette, TEDx LouvainLaNeuve), “Thought Leader” (Tim Jansen, TEDx Amsterdam), “een visionair” (Hans Molenaar, Voorzitter Jury Marketing Literatuurprijs) “een must voor elke marketeer” (Max Kohnstamm, Tijdschrift voor Marketing), “Inspirerend” (Laura Buskens, Maastricht University), maar ook de “jongste goeroe die we ooit ons podium gehad hebben” goeroe-lezingen SRM instituut.
Robert van Meer is een van de jongste sprekers die nu de grote podia betreedt. Hij spreekt rebellig over een revolutie die over het bedrijfsleven rolt. Tot hiervoor moesten beslissers en beleidsmakers altijd een weg kiezen tussen twee uitersten: een boodschap eenzijdig zenden naar het grote publiek of met kleine groepen werken. We leefden in een wereld met heel veel ruis. Maar vandaag kan onderzoek, innovatie, en merkbouw direct met de klant worden gedaan. Niet alleen omdat dit technologisch steeds eenvoudiger en kostenefficiënter kan. Maar ook omdat mens wil participeren. De ruis is weg.
Robert vertelt vol passie over deze verschuiving en haar de impact op de zorg, politiek, economie, burgerveiligheid, werkgelegenheid, en alle belangrijke thema’s in ons leven.
Robert van Meer is een van de kartrekkers geweest die de filosofie van crowdsourcing in Nederland heeft geïntroduceerd. Hij is managing partner bij C2B, prijswinnend auteur (Beste Marketingboek 2011), en betrokken bij verschillende start-ups, bij veel grote projecten van multinationals en bij enkele business schools.
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.