Rick Mans
Tijdens Ricks studie kwam hij in aanraking met het Internet en hij runde vanaf 1999 samen met drie medestudenten een internetbureau, eMagin. De nadruk lag hierbij op en rond het Internet, voornamelijk content management systemen en samenwerkingsplatformen. Klanten waren o.a. de gemeente Den Haag, verschillende sportclubs en een aantal kleine en middelgrote bedrijven. In 2007 trad hij in dienst bij Capgemini, waar hij al snel dé social media strategist werd. Hij werkte hier reeds aan een groot aantal nationale en internationale cases voor verschillende (Fortune 500) klanten.

Sinds 2016 is hij in dienst bij Roche Diagnostics als Digital Marketing Director alwaar hij verantwoordelijk is voor de ontwikkeling en implementatie van de digital marketing strategie

Tegenwoordig ademt Rick Mans social media, en helpt hij met veel plezier mensen en ondernemingen om de verschillende social media te gebruiken op een voor hen nuttige, waardetoevoegende manier. Hij geeft daarnaast gastcolleges op verschillende universiteiten met betrekking tot social design: een design strategie dat zorgt voor een continue en blijvend social experience en aanzet tot participatie van gebruikers.

Mogelijke onderwerpen lezing Rick Mans
– Digital Marketing.
– Employee advocacy.
– Setup van een Agile Marketing Organisation.

Persoonlijke missie Rick Mans
Take make every business a social business, since a social business is a better business.

Rick Mans boeken of inhuren voor een lezing?
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier.

Tariefindicatie: 1250 - 2000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field