Paul Meert
Paul Meert is “infotainer” en facilitator van veranderingen. Meer dan 500.000 personen namen internationaal reeds deel aan een “Infotainment” sessie. “Infotainment” is de kunst om moeilijke en/of belangrijke boodschappen op een zo kort mogelijke én aangename wijze mee te delen aan iedereen binnen de organisatie op hetzelfde moment. Gezien Paul Meert door wijlen Willem Duys ooit bestempeld werd als “De Toon Hermans van de bedrijfswereld” en door Trends Magazine als “De John Cleese van Vlaanderen” is gepaste humor dan ook nooit veraf… Deze korte maar krachtige “Infotainment” sessies garanderen altijd een ‘kantelmoment’.

“Infotainment” in de strategische interne communicatie brengt iedereen binnen de organisatie zeer snel, op hetzelfde moment en op aangename wijze op dezelfde golflengte! Lange termijn resultaten en ROI gegarandeerd! No cure no pay!

U kunt “Infotainment” op verschillende gelegenheden inzetten, bijvoorbeeld:
– een daling van de verkopen
– een fusie of reorganisatie
– Interne marketing
– Bij het tegengaan van een groot personeelsverloop

Na een succesvolle carrière bij Hewlett-Packard, Siemens en Umicore verwierf Paul Meert internationaal bekendheid bij TMI in timemanagement en service management. Paul’s aandacht gaat momenteel vooral uit naar het management van verandering, zelfmanagement en Nu-management. Paul Meert is onder meer schrijver van de boeken: “De Tijd van de Klant”, “Nu management”, “Verandering vraagt geen tijd” en “Geen tijd?Leef nu!”.

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field