Hier vindt u de laatste nieuwsberichten over sprekers of over deSpreker.nl.

boek mike hoogveld

Boek Mike Hoogveld: Dokter, ik heb last van klanten

Begin juli verschijnt het nieuwe boek van Mike Hoogveld. Mike Hoogveld behoort tot de meest gevraagde sprekers over klantgerelateerde onderwerpen. In dit boek van Mike Hoogveld ontmoet de praktijk de wetenschap. Met veel herkenbare voorbeelden en op een vlotte, humoristische manier geschreven. Het medicijn dat elke organisatie op weg helpt naar een gezonde omgang met zijn klanten.

Lees verder
Geheim-van-groeikracht

Het geheim van groeikracht

Je bent ambitieus en je gelooft in je product en in je organisatie. Kortom, je wilt groeien! Dan is het hoog tijd voor een groeiplan, maar hoe pak je dat aan? In dit boek onthult voormalig McDonald’s-topman, ondernemer en spreker René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen. Savelberg heeft jarenlang van binnenuit de aanpak […]

Lees verder
Management-zoals-het-bedoeld-is

Wessel Berkman: management zoals het bedoeld is

Management zoals het bedoeld is is een vlot en kernachtig geschreven boek dat leest als een peptalk. Het bevat praktische handvatten voor managers en ondernemers bij wie het vuur gedoofd is. Het boek is een handige leidraad om direct aan de slag te gaan met het boven water halen van het organisatie-DNA. Wessel Berkman, die […]

Lees verder
RERAMP_your-business

Nieuw boek en nieuwe lezing Bart de Bondt

Bart de Bondt: Gelukkige medewerkers: maximale bedrijfsresultaten Van het nieuwe boek van Bart de Bondt ‘Reramp your Business’zijn in België al meer dan 35000 exemplaren verkocht. In het nieuwste boek wordt een methode aangereikt aan bedrijven om hun medewerkers gelukkig te maken en bijgevolg de productiviteit te maximaliseren. Enkele reacties: “De ReRAMP methode is briljant! […]

Lees verder
Neuromarketing

Nieuw boek en nieuwe lezing Paul Postma

Onlangs is Anatomie van de Verleiding – Neuromarketing succesvol toegepast van spreker en erkende marketingautoriteit Paul Postma verschenen. Het boek van Paul Postma is gericht op professionele marketeers die belangstelling hebben voor het commerciële gedrag van hun doelgroep en hoe dit te beïnvloeden is.

Lees verder

Nieuw boek Dirk-Jan De Bruijn

Het nieuwe boek van spreker en veranderdokter Dirk-Jan de Bruijn:‘Waar een wil is, is succes’ is uit. Gesterkt door flink wat vlieguren – opgedaan in meerdere veranderkeukens – laat Dirk-Jan de Bruijn je aan de hand van situaties uit de praktijk van alledag zien hoe je met slimme toepassing van elementen uit zijn praktijktheorie wél effectief kunt veranderen.

Lees verder

Boek Gijs van Loef: Kiezen tussen overheid en markt

Eind deze maand komt het nieuwe boek uit van Gijs van Loef:‘Kiezen tussen overheid en markt, een wake-up-call voor onze volksvertegenwoordigers’ (met een voorwoord van Jan Terlouw, die het ‘een must voor de leden van de Tweede Kamer’ noemt). In zijn nieuwe boek legt Gijs van Loef uit hoe we verantwoord kunnen omgaan met elke vorm van marktwerking binnen de publieke sector.

Lees verder