Mike Hoogveld

“Het is mijn missie om mensen in te laten zien dat het niet om de bestemming gaat maar om de reis daar naartoe.” – Mike Hoogveld

Mike Hoogveld is oprichter en partner van het bureau nlmtd, dat zich richt op het creëren van future-proof organisaties door middel van strategie, innovatie en transformatie. Mike Hoogveld is als adviseur ruim twintig jaar actief op deze gebieden en is ook gastdocent aan diverse universiteiten en business schools, in binnen- en buitenland. Als promovendus verricht Mike Hoogveld ook wetenschappelijk onderzoek aan Nyenrode naar succesfactoren van agile management. Daarnaast behoort hij in Nederland tot de meest gevraagde sprekers over klanten en de daaraan gerelateerde onderwerpen: marketing, innovatie, ondernemerschap en vernieuwende werkwijzen.

Boeken Mike Hoogveld

Mike Hoogveld heeft meerdere bestsellers op zijn naam. Zijn laatste drie boeken (Agile managen; Denk als een startup; Dokter, ik heb last van klanten) bereikten de nummer 1, 2 en 6 posities van de managementboek top-100 en werden genomineerd voor OOA Boek van het Jaar, de PIM Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.

Onderwerpen workshops en presentaties Mike Hoogveld

  • Winnaar in de markt van morgen
    Het mooiste dat uw organisatie kan worden is zichzelf, er zijn al genoeg anderen: over het definiëren van uw markt en het innoveren naar onderscheidende klantwaarde proposities
  • Lang leve Darwin
    Klantgedrag verandert steeds sneller: hoe kunt u vanuit lean en agile een wendbare organisatie creëren die durft te experimenteren en leren, leidend tot continue vernieuwing en verbetering?
  • Het Klanten-hoorapparaat
    De klant als startpunt: het hoe en waarom van het analyseren van data over klantwensen en klantgedrag die als basis dienen voor succesvolle producten en dienstverlening.
  • ‘Strategie, maar dan simpel: kiezen om gekozen te worden
    Meer omzet en winst door gerichter te werk te gaan: creëer focus door uw markt goed te
    definiëren en segmenteren, uw doelgroepen slim te selecteren en de juiste keuzes te
    maken in passende producten, diensten, kanalen en processen.
  • Panama, Suez en andere kanalen
    Geen tijdperk van verandering maar een verandering van tijdperk: over kanalen, omnichannel management, customer journeys en customer experience.
  • Bruggen bouwen
    Klantgericht samenwerken: hoe verbindt u de eilanden van marketing, sales en klantenservice voor het krijgen van enthousiaste, terugkerende, winstgevende klanten?

Mike Hoogveld inhuren of boeken voor lezing of workshop?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 750 2244.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Mike Hoogveld MSc RM SKU UPC Model

I had a chance to work with Mike during 4th Customer Contact Management Summit. I truly recommend him as an outstanding professional on multichannel i

May 07, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Blue Business Media 

I had a chance to work with Mike during 4th Customer Contact Management Summit. I truly recommend him as an outstanding professional on multichannel issues, and a great speaker!


Ik heb deelgenomen aan een masterclass Multichannel Management en enorm genoten van de energieke manier waarop Mike Hoogveld zijn boodschap weet over

Mar 21, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: KPN 

Ik heb deelgenomen aan een masterclass Multichannel Management en enorm genoten van de energieke manier waarop Mike Hoogveld zijn boodschap weet over te brengen. Met name de multichannel succesfactoren waren eye-openers: 'customer centric' organisatie, data integratie etc. Hij weet je echt te betrekken en de zaken te vertalen naar jouw eigen specifieke situatie. Inspirerend en zeer nuttig. Jammer dat het weer zo snel voorbij was, had graag een hele dag doorgegaan.


Op de Vakdag Multichannel Management heb ik de lezing van Mike Hoogveld bijgewoond. Ik was al fan na het lezen van zijn uitstekende boek, maar deze se

Mar 08, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: TMG 

Op de Vakdag Multichannel Management heb ik de lezing van Mike Hoogveld bijgewoond. Ik was al fan na het lezen van zijn uitstekende boek, maar deze sessie vond ik echt super. Wat een passie voor het vak! Met heel veel interactie nam Mike ons mee in zijn indrukwekkende kennis van kanalen en multichannel management. Mooie mix van theorie en dagelijkse praktijk. En indrukwekkend hoe hij laat zien wat je kan bereiken met zaken als voice of the customer, customer journey mapping, plan/do/check/act processen en meetmethodieken. Een echte aanrader!


4.8 5.0 6 6 Leuke les CRM!Denise Davids - APG Mike Hoogveld MSc RM
Page:
12