Hans Kloosterman

Hans Kloosterman
Hans Kloosterman is geboren in het jaar 1964. Zijn missie is om mensen bewust te maken van hun persoonlijk of zakelijk levenspad. Hij heeft 10 jaar voor grote retailketens gewerkt zoals: op de inkoop van de modeafdeling van de Bijenkorf, inkoopmanager Kreymborg, regiomanager bij Perry Sport en inkoop & styling manager bij Promiss. In het jaar 2000 is hij de RS Lifestyle Group begonnen. Deze group heeft 3 afdelingen: recruitment, coaching en corporate yoga met als missie “Creating Awareness.

Recruitment – via een speciaal ontwikkelde intake methode worden kandidaten bewust gemaakt van hun volgende stap in hun carrière
Coaching – naast persoonlijke coaching van kandidaten en opdrachtgevers worden workshops op maat gemaakt. Onderwerpen: de invloed van social media, het nieuwe werken/hoe dit te integreren, horizontalisering van uw organisatie/consensus model, verandering van een werknemersmentaliteit naar een ondernemende mentaliteit, organisatieopstellingen etc.
Corporate Yoga – Achmea, Nike, Ministerie van Financiën hebben 1 uur yoga per week voor hun werknemers. Yoga leidt tot vermindering van het ziekteverzuim en rsi klachten en er wordt een betere balans verkregen tussen verstand en gevoel, lichaam en geest.

Tariefindicatie: 750 - 1250 Euro / 1250 - 2000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field