Digitaal programma Klantgerichter door de Crisis

Juist nu is het moment om te bouwen aan het vertrouwen van klanten. Juist nu kan je de basis leggen voor een langdurige, waardevolle relatie. Kan je voor klanten hét verschil maken. En juist nu kan je beter dan ooit je cultuur klantgerichter maken.

Helaas doen veel organisaties juist het tegenovergestelde. In plaats van te kijken naar hoe ze na de crisis relevanter dan ooit kunnen zijn voor klanten, keren ze de blik naar binnen en gaan ze in overlevingsmodus. Om sterker uit de crisis te komen, is die overlevingsmodus een groot gevaar.

Waarom Digitaal programma ‘Klantgerichter door de Crisis

In dit programma laat expert in klantgerichtheid Sydney Brouwer zien hoe je juist nu het fundament kan leggen voor een klantgerichtere cultuur en meer enthousiaste klanten kunt creëren. Een ding is zeker, als je de crisis uit komt is de cultuur van jouw organisatie totaal anders dan toen je erin ging. Hopelijk is je cultuur dan klantgerichter. “Klantgerichter door de Crisis” is een volledig digitaal programma ontwikkeld door Sydney Brouwer. Dit programma heeft twee doelen:<

  1. Het fundament leggen voor een klantgerichtere cultuur (eerste 3 weken);
  2. Het creëren van meer enthousiaste klanten (laatste 3 weken).

Opzet: 6 weken lang 4 korte inspiratieshots!

Het programma loopt zes weken en bestaat uit vier inspiratieshots per week. Een inspiratieshot is een video van circa 5 minuten met daarin een les, advies, tip, opdracht of werkvorm die bijdraagt aan de genoemde doelen. Drie inspiratieshots zijn gericht op iedereen in de organisatie. Een inspiratieshot per week is gericht op managers en leidinggevenden en geeft instructies over hoe zij klantgericht werken en denken kunnen stimuleren en faciliteren.

  • 3 inspiratieshots per week voor de gehele organisatie;
  • 1 inspiratieshot per week voor managers en leidinggevenden.

Resultaten

In tijden van onzekerheid en chaos is juist inspiratie, energie en een gemeenschappelijk doel nodig om sterker te worden. Het biedt dan ook de volgende resultaten:

  • Verbindt medewerkers rondom een gemeenschappelijk doel: klantgerichter uit de crisis;
  • Zorgt voor vertrouwen en enthousiasme bij je belangrijkste klanten;
  • Creëert ambassadeurs, juist nu;
  • Bouwt en verstevigt de klantgerichte cultuur in je organisatie;
  • Geeft richting en inspiratie in tijden waar veel organisaties zoekend zijn;
  • Leert medewerkers wat hun impact is op de klantbeleving.

Over Sydney Brouwer

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap’. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

Het digitaal programma ‘Klantgerichter door de Crisis’ volgen

Heb je interesse in het digitaal programma ‘Klantgerichter door de Crisis’ van Sydney Brouwer? Neem dan vrijblijvend contact op via 072 – 750 74 22 of via het contactformulier. Wij helpen je graag verder.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field