Bart Flos

Veranderspecialist en anti-klaagcoach Bart Flos geeft lezingen en workshops over mens, groep en gedrag in relatie tot exponentiële verandering.  Welke effecten heeft dit op de groei van organisaties, op ons brein en daarmee op ons gedrag?

Als gewoontedoorbreker, groepskatalysator en procesprikkelaar weet Bart als hij geen ander hoe nieuwe informatie het beste blijft hangen. Maar ook als stand-up comedian laat hij ons lachen om de beroemde klaagcultuur in Nederland, over het rare gedrag dat we vertonen als we onder druk komen te staan en over hoe we ons staande proberen te houden terwijl alles om ons heen voortdurend verandert.

Bart Flos schreef een van de bestverkochte managementboeken van de afgelopen tijd: Het anti-klaagboek – Eerste hulp bij zeuren en zaniken. Als logisch vervolg schreef hij Het anti-sleurboek – Eerste hulp bij baanbalen en ander werkbederf en al snel volgde Het perfecte project – De mens als sleutel tot succes en De kenniskermis – Overleven in een zee van informatie. Inmiddels heeft hij daar een meer globale visie aan toegevoegd met zijn boek Vooruitkijken voor gevorderden – Hoop voor de toekomst van mensaap en moederplaneet.

Mogelijkheden
Heeft u behoefte aan een frisse nieuwe blik op de klaagcultuur in Nederland en hoe die zich kan uiten in uw onderneming? Vraag een presentatie of workshop met de nodige dosis humor aan over de thema’s:
– Leiderschap in projecten
– Samenwerken | Ketendenken
– Veranderen voor Gevorderden
Anti-klagen
Anti-sleur
De Kenniskermis (Informatiesurvival voor gevorderden)
Managen is Mensenwerk

Persoonlijke missie Bart Flos: Inspireren en blijvend beklijven.

Achtergrond Bart Flos

In zijn verhalen bundelt hij een solide theoretisch fundament met 25 jaar ervaring als project-, verander- en crisismanager. Het resultaat: een overdaad aan goed onderbouwde en zeer praktisch toepasbare eyeopeners die u al lachend aan het denken zetten. Als geen ander weet hij hoe je zelfs mondiale problemen kunt omzetten in hoopvolle oplossingen. Hij schuwt daarbij de frontale confrontatie niet want er wordt flink geprikkeld en aan de stam geschud. Om nieuwe kennis blijvend te laten beklijven moeten we namelijk iets heel moeilijks doen: we moeten onze gewoonten doorbreken.

Bart Flos inhuren of boeken voor een lezing of workshop?
Neem contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Bart Flos SKU UPC Model

Een greep uit de reacties van de presentatie anti-klagen (met een gemiddelde score van 8,3):“Het was alsof je een spiegel kreeg voorgeschoteld,

Feb 12, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: MKB Duiven 

Een greep uit de reacties van de presentatie anti-klagen (met een gemiddelde score van 8,3):

“Het was alsof je een spiegel kreeg voorgeschoteld, heel herkenbaar” | “Open, ruimte voor elkaar, interactie, tips en handvaten” | “Van de eerste tot de laatste minuut ben ik geboeid geweest door je verhaal, de snelheid, de herkenbare voorbeelden en de humor waarmee alles aan elkaar zat!” | “Het was een geweldige training; veel eye-openers” | “Sterk was het betrekken van de toehoorders bij het verhaal en de ondersteuning met duidelijke voorbeelden, die heel herkenbaar zijn”


Een greep uit de reacties van de praktijkondersteuners (met een gemiddelde score van 8,1);Geweldig!! | Een verademing | Verrassend! | Zéér inspi

Feb 12, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Jaarcongres Praktijkondersteuning - Jaarbeurs Utrecht 

Een greep uit de reacties van de praktijkondersteuners (met een gemiddelde score van 8,1);

Geweldig!! | Een verademing | Verrassend! | Zéér inspirerend! | Een eye-opener! | Een positiviteits-’boost’ | “Ik ben met een positief ingesteld humeur de deur uitgelopen” | “Herkenbaar en goed toe te passen in het dagelijkse leven” | “Wervelend, goede voorbeelden, ging positief naar huis en ook als ik eraan terug denk, voel ik het positivisme” | “Verfrissend en geeft stof tot nadenken” | “Erg boeiend, onwijs leuk verteld”


Een greep uit de reacties op de presentatie Anti-klagen (met een gemiddelde score van 8,2): “Pakkend, alsof ik bij Youp van ‘t Hek in de zaal

Feb 12, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: ABN/AMRO Afdeling HRin 

Een greep uit de reacties op de presentatie Anti-klagen (met een gemiddelde score van 8,2):

“Pakkend, alsof ik bij Youp van ‘t Hek in de zaal zat” | “Inspirerend, vrolijk, ontspannend” | “Door humor geconfronteerd en inzicht gekregen” | “Leuk, inspirerend en heeft mij weer van wat zaken bewust gemaakt” | “Een positieve opkikker” |
“Humoristisch, herkenbaar en handige handvatten hoe anti-klagen te stimuleren” | “Energiek en confronterend” | “Het was leuk, verfrissend, interessant en zeer herkenbaar” | “Je hebt me anderhalf uur geboeid”


4.4 5.0 21 21 Evaluatie van de midi-workshop De Kracht van Anti-klagen gecombineerd met Denktanken met Breinkracht op de personeelsdag van Slachtofferhulp Nederland in Utrecht:Deze workshop Bart Flos
Page:
«567