Arjan Veelers: “Alles willen weten over de klant maakt gelukkig.”
Binnen de woningbouw is vraag gestuurd ontwikkelen inmiddels een gewoon goed geworden. Helaas wordt nog niet altijd de daad bij het woord gevoegd. Arjan Veelers is 8 jaar geleden begonnen met Nieuwbouw Nederland om de vraag van de woonconsument tot in de details in beeld te brengen.

Met meer dan 170.000 actuele zoekers voor koop en huur en daarbij 95% van het actuele én toekomstige aanbod, is Nieuwbouw Nederland erin geslaagd om binnen enkele jaren uit te groeien tot het grootste Nieuwbouwplatform van Nederland. Met een zeer specifiek CRM is daardoor ontwikkelend en bouwend Nederland in staat om vraag gestuurd te ontwikkelen.

Het succes zit in de details en Arjan Veelers vertelt je precies wat deze details zijn en waarom hiervoor gekozen is.

Ook buiten de woningbouwmarkt is de visie van Arjan interessant waar het gaat om een vraag gestuurde markt, met toepassing van slimme CRM-systemen en de vertaling van “BIG DATA” naar “SMART DATA”. Ieder bedrijf of organisatie die een product of dienst aan de consument levert zal deze lezing als zeer prettig, enthousiast en bevlogen ervaren.

Persoonlijke missie Arjan Veelers:
“Alles willen weten over de klant maakt gelukkig.”

Tariefindicatie: 1250 - 2000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers

  • Errol van Engelen

    Errol van Engelen vertelt over de waarde van ‘Predictive Analytics’ en ‘Marketing Automation’. Er zijn steeds meer mogelijkheden als het gaat om het gebruik van Big Data. Door middel van data en statistiek krijg je inzicht in het gedrag van klanten.

     

  • Marjet Rutten

    Marjet Rutten is een innovator in de bouw-, installatie- en vastgoedsector. Marjet Rutten houdt ervan om uit te dagen en te prikkelen, maar op een positieve manier. Ze is een aanjager van de broodnodige vernieuwing in de sector.